Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serád bych znovu telefoní čísla...
29. 01. 2004
0
0
5534
Autor
Merle
...že se mi během noci prospané po nočních tramvajích podařilo vytrousit mobil. nebojím se o něj, určitě se o něj někdo hned postaral, a s láskou ho opečovává. stejně tak já dostal duplikát původní SIMky, takže je všechno při starým (číslo, kredit atd)... až na telefoní čísla.
takže pokud jsem měl číslo na někoho z vás, co tohle čtete, a chcete abych ho měl dál, pošlete mi smsku (pokud možno s podpisem), nebo mi napište do zpráv.
PS: nehodlám se na tenhle server vracet, ale pořád tu žije pár lidí, se kterýma bych rád zůstal v kontaktu.
takže pokud jsem měl číslo na někoho z vás, co tohle čtete, a chcete abych ho měl dál, pošlete mi smsku (pokud možno s podpisem), nebo mi napište do zpráv.
PS: nehodlám se na tenhle server vracet, ale pořád tu žije pár lidí, se kterýma bych rád zůstal v kontaktu.
andulka: člověk, který ho našel byl tak dobrý, žeho okamžitě vypnul, aby mi nevybil baterku, a pak provolal 200 korun z kreditu, aby zjistil, ci to vlastne je mobil... ale asi se mu to zjistit nepodarilo. ale takovej uz je zivot :)
Merlíku, škoda že jsem ho nenašla já. Jsem vzor ctnosti. U nás v čítárně zapomněl jeden kluk mobila. Chvilku jsem váhala, jestli podlehnu pokušení, ale pak jsem našla v jeho seznamu číslo jeho maminky a poslala jí SMS, kde její syn ztratil ten svůj aparátek. Pak kolem toho byly trochu zmatky, kluk nebyl místní a už seděl v autobuse na cestě domů a tak maminka poslala jako velvyslankyni jeho sestru a mobil nakonec dorazil ještě ten samý den do majitelových rukou. Ještě musím dodat, že jeho sestřička neměla moc vysoké mínění o jeho inteligenci, dokonce prohlásila že je to příšerný trouba nebo tak něco. ;-)
SMSku Ti nepošlu, páč se mi stalo něco podobnýho, tudíšš nevím kam :-))
728422721 Errortel
732837459 Poďas
SMSku Ti nepošlu, páč se mi stalo něco podobnýho, tudíšš nevím kam :-))
728422721 Errortel
732837459 Poďas