Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDrůbeží vlak
15. 02. 2004
7
0
6135
Autor
Stoj_Rozkrocny
Nemáte-li výrazného strachu, povím Vám pohádku o drůbežím vlaku,
poslouchejte to bedlivě, jak drůbež česká chytrá je,
dejte si kořalky loka, začíná první sloka..
Tupá tlupa kachen hledala potravu vlakem,
nenašla ani zrno, hlad měla jako Brno.
Housera Kejhala napadlo, použít k dopravě letadlo.
Kde se u kachen houser vzal? Toť hloupá otázka ve smíšeném drůbežím vlaku ...jedeme dál!
Protože je pohádka uprostřed tragická, povím vám jen konec, což je věc praktická.
Nakonec jsme si všichni dobře pochutnali – na kachnách, husičkách, slepicích i houseru Kejhalovi.
Hehe... takto se bavit o mně přede mnou, máte odvahu pánové... :)
Petře... Neznáš?! POZNÁŠ.... :)))
Tak pa, omlouvám se za všechna příkoří, Stoji...
Leenai> Se stydím + těším :-))
Asi to už rozpustíme - mějte se oba fajnky a třeba zase někdy jindy někde jinde :-)
Stoj> Ale já Leenai v podstatě vůbec neznám - kdyby někdy třeba došlo k tomu, že bych ji poznal a začal bych, určitě si na to prostředníka brát nebudu - to se neboj :-))
Stoj_Rozkrocny
26. 09. 2004Stoj_Rozkrocny
25. 09. 2004
Stoj> No - hele - já se omlouvám, že bylo Tvoje dílko zneužito pro tajné operace klubu ale odškodnění nečekej - měj se dobře a já už odsud mizím :-)
( dík za azil )
Stoj_Rozkrocny
23. 09. 2004
Taky jsme rádi, že Tě máme zpátky a la la la la la - nikdo si ničeho nevšiml - neboj :-))
Vždyť vím, jen je mi z toho trošku šoufl trapno... :) Omluvte mne nezkušeného ušáka... :))) Jestli je to možné... :))
:)
Ježiš sem tak ráda, že su zase zpět... :))) (myslim jako v čechách a na písmákovi)
Stoj> Fuj - pavouci - nesnáším pavouky...:-)
Leenai> Ale notak - vždyť víš, že to myslím dobře a hlavně, že se nezlobím - ňuf ňuf - hm?
:-)
Stoj_Rozkrocny
10. 09. 2004
avi jen Leenai> PPP není klub s tvorbou pro děti jako spíš o dětech. Tvorba pro děti (= pohádky a říkačky) jsou tady také v jednom klubíku - myslím že Písmáci dětem ( stejně jako kategorie? ) se jmenuje...
Vyřazuji z klubu
Dílko nelíbí
Stoj_Rozkrocny
05. 09. 2004Stoj_Rozkrocny
05. 09. 2004
Ty ne - Leenai jo - ale - nesnažím se věřit, že bys to chtěl nějak luštit a hlavně nemám náladu Ti to vysvětlovat - je to zbytečný. Tímhle se Ti jen omlouvám za zbytečný slova, co tady padla pod Tvym dílkem. Měj se fajn, nezlob se a na opravu kašli...:-)
( taky dělám překlepů až hrůza :-))
ehm, taková průměrná věc...
do klubu se nehodí, někdo povolaný by to mohl vyhodit :o)
Stoj_Rozkrocny
30. 08. 2004Stoj_Rozkrocny
30. 08. 2004Stoj_Rozkrocny
30. 08. 2004Stoj_Rozkrocny
30. 08. 2004Stoj_Rozkrocny
27. 08. 2004kouzelná_květinka
27. 08. 2004Stoj_Rozkrocny
27. 08. 2004Stoj_Rozkrocny
27. 08. 2004Stoj_Rozkrocny
23. 06. 2004Stoj_Rozkrocny
23. 06. 2004Večerníček
15. 02. 2004
nepsal jsem k tomuhle autorovi už někdy, že jsem z toho poněkud vedle?
nebo je vedle autor? :)