Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOstrava a její Písmáci
11. 08. 2000
1
0
3038
Autor
Count
Jelikož myšlenka na tohle auditko vzesla asi před dvěmi hodinami z myšlenek Vio, Miroskavko, Counto a Zkumavinko, VÝCH....tak jsou ho založil, protože, jek jsem vyrozuměl, za necelých 14 dní, ve středu, od 18:00 se v hospůdce u Pařeza v Ostravě Přívoze uskuteční první setkání....jsem zvědav :-))
:-)) konečne...14.12... ach jo du psát dlouhatánskou esej o postmoderně :-(((
Ostraváci a blízkookolní ;-)
Ve čtvrtek 14. 12. v 18:00 je v Divadle loutek na Masarykově náměstí vernisáž fotografií staré Ostravy. Pak půjdeme cca v 19:00 do čajovny u Sýkoráku.
mozna tam negdy nabehnu- oblhlidnu situaci- a pokud bude vzduch cisty -tak se mozna i odhalim :)
Doufam, ze nejpozdeji zitra bude upresneno kde se sejdeme a nebo ze mi bude alespon zavolano na mobil. Nerad bych to zase prospal. :-)
Counte správně: Styď se!!! :-)
Jestli nejedeš k dědouchovi tak za 14 dní...
... ale možná f čajovně... fčas upžesníme s Míwou :-)))
JSem ja to ale barbar...Domluvim-Tesim-Planuju-Usnu-Neprobudim a navic Neprijdu...stydim se pratele...stydim a budu se to co nejrychleji snazit dohnat...Tak co..kdy dalsi sraz..(doufam ze povedeny) ? za 14 dni ?
omlouvám se za neúčast, mám teď 6x týdně večer mimo provoz, neb pracuji, a také jsem to vybrala celkem pozdě, než abych prakticky pořešila případnou účast. Ale přeji příjemné zažití všem zúčastněným:o))
Tak - a kdo nepřišel včera 23. 8. má u mě černý puntík!!! Styďte se!!!
Že Counte!?!
Takže fšichni O(s)traváci:
každou druho středu počínaje 23.8.2000 v 18:00 v hospůdce U Pařeza - Přívoz, Nádražní ul., zastávka Muglinovská
P.S. Díky Counte :-)