Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ lásky k veršům
18. 02. 2004
9
0
3803
Autor
Madlen
Pověz, čaroději, je to hřích?
zamilovat se v beznaději
do veršů Tvých?
No, čarodějka asi určite nejsem. A múza už vůbec ne :o) A nevím, jestli moje básně jsou tak dokonalé, aby si zasloužily tuhle "kritiku" :o) Jsi hodná, ale nepřeháněj :o)
Vlastina1971
25. 09. 2005Vlastina33
05. 06. 2004
Není to hřích;o)
Líbí se mi to...tip*-->Klub
Jediné, čeho trochu lituju je, že jsi neudržela rytmus z první sloky...vypadal dost slibně...ale i tak je to zdařilé:o)
Hezké, moc hezké. Jen se nenechej někam vmanipulovat a raději zůstaň svá.
Celkově by to mohlo být lepší. Začíná tak pěkně, tak zvláštně, až mysticky, ale pak to přejde do typického holčičího kňourání. Ovšem to "čaroději" to zase tochu vrací do umění, do autonomní sféry fantazie nebo prost jiného stavu vědomí, a zároveň to může být myšleno i metaforicky pro milého, že? To není špatné. Prostřední sloce něco malého chybí, je příliš "otřelá". Ta první je nejlepší, ta závěrečná tím dvojznačným slovem otevírá právě prostor fantazii, dceři nejistoty:) Uměl bych si představit nějakou vznešenou baladu nebo epos o fantasy bytostech, kde by to šeptala v duchu zamilovaná princezna. Celkově nesmírně okouzlující báseň, s těmi výhradami. Dávám tip.