3/5+T
trochu moc dlouhé na můj vkus, chtělo by to proškrtat. Přesto tipnu celkově tam převažuje kvalita nad kvantitou :)
tak to je víc než nádherná kritika, co jsi mi teď napsal, že i ikdyž uznáváš, že je to dlouhé, přesto převažuje kvalita. děkuju moc*:)
děkuju vám všem...snad víte, že víc než dost:)
skvělé zpracování a slovní hříčky, to je moje:)
teda musel jsem si to přečíst třikrát...
je toho víc, ale tohle obzvlášť líbí:
Z tkaniček obvaz umotám,
lehkovážností
požitkářských chvilek běhání
mi teče
červená,
dolů ze strání.
***
Svlažené slzami
balené jehličím
Pěkný fragment!
Safra, to je bota! :-))
možně nemožný namožený, namnožený...my ženy moc dobře zabředáváme do takových východisek jako jsou neodvratně se blížící katastrofa. je to pak mnohem lepčí, než ňáké plané "hepčí" jen tak na poplach:)
PS: jestli jsi blbý??? na to ti odpovídat nenebudu, je to blbost veliká a né, že né:)
andělíku, tohle je dlouhatánskej básnickej - orgasmus :)
taky mi to hned nedochází, ale až to odezní... :)
žlutélkují :)
botami poťapaná, pacholíčky uondaná a slovy převálcovaná... vono je to smutný ...
*t
Asi si krvácím
maličko do hlavy,
aby mě nebolela
ta otep myšlenek uvnitř.
*t
Asi si krvácím
maličko do hlavy,
aby mě nebolela
ta otep myšlenek uvnitř.
holka!!!! my oba jsme moc dobří básníci...
a já jsem rád, že jsem dneska jaksi dokázal být první, kdo to četl a tipoval....
Co tím chtěl básník říci?
hmmm....to, mytlim, bych já říkat neměla:)
black:myslim, že bys na to měl přijít sám.. a když ti to nic nedá, tak se smiř s tím, že jsi o něco přišel....
mytlim, že jsi to byl ty, bo někdo jiný, ale už si toho tady všimli:) používám to často:)
Proč ne? Klidně mi to pošli soukromně. Já si z toho rád něco vezmu. Jenom nemám rád básničky, u kterých musím mít v ruce manuál.
black: no jo no, a právě proto ten manuál mít nebudeš:) ne, vážně, četla jsem něco od tebe, možná si tak nějak celkově nesednem a já ti nemůžu a snad ani tak celkově nechci ti a všeobecně vysvětlovat o čom to je a proč a to a tak, viš?:) ale dík, že ses stavil, to každopádně
chroust: ani já tady nikdy nebyla...a ten autor je technický zkrat:)
Hm... a třeba to nevíš ani ty sama. Ale pokud mi zkritizuješ moje věci, tak abych viděl, co píšu špatně, budu jenom rád.
black: tak tohle, prosím, neříkej.
Vím, o čem píšu a vím, proč to píšu a taky jak, ale prostě mi nepřipadá zrovna moc dobré to vysvětlovat. Myslim, že by si to v tom každý měl najít sám (v jakékoli tvorbě kohokoli) a pokud se to nepodaří, pak se prostě čtenář a autor minuli, asi si nesedli a tak nějak to asi bude u nás. A nebo to nesrozumitelné je, to já posoudit nemůžu, mně je to jasné, ale jak říkám, nechej to být a třeba se pak vrať, ostatně já jsem ráda, že ses na to ještě takřka nevykašlal, ale opakuju, nechtěj po mně, abych ti to rozpitvávala. Kdyby ti nebylo jasné nějaké spojení, tak ano, ale ne takhle celý význam.
PS: na tvá dílka ještě mrknu:)
chroust: hmmm, hmmm, ahahaha, neptej se mě, nemůžeš ty tu taky nejsi a dokonce i do budoucna sis zastavil cestu a ani tu vlastně vůbec nikdy nebudeš. takže já tě neslyšim ani nečtu. Jak už z mého subjektivního absenčního postavení, tak i ze tvé nepřítomnosti tady:)