Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEinstürzende Neubauten
18. 02. 2004
0
0
6621
Autor
drfaust
budou hrát 14.3.04 v Praze - ale bohužel je asi nevystíhám - nicméně doporučuju()(jsou fatální!)
čárky já nikdy neuměla :) nebyla jsem schopná se je naučit ani ke státnicím...:))
Vidíš:) a přitom je tu v podstatě jedna jediná základní poučka... nepočítám li libůstky typu: oslovení, samostatný větný člen, vsuvka, doplněk/přechodník...
všechno se odehrává od valence přísudku... kam až sahá, tam je to jeden větný celek:)
Ale když teď na to zas koukám, tak si vlastně tou interpunkcí tak jistej nejsem:)))(((
já si musím vybrat, buď Neubauten, nebo Living Colour, nebo Varttina - vyhrály finky
of course, budu tam. perpetum mobile se právě chystám stáhnout, ňáký ukázky sem už slyšel na ef em für a čet pár recenzí...
že jo, že Bad Seeds??
asi si teda na tu angličtinu budu muset najít někoho jinýho :))
Jo myslím že Bad Seeds...
ok. opravím:)
Je to možný, že nehraje... já se zrovna o Nicka Cave moc nezajímám...:) ne že bych ho neměl rád, ale z hudebního hlediska pro mne nedokázal udržet laťku, kterou si nastavil...
Jo myslím že Bad Seeds...
ok. opravím:)
Je to možný, že nehraje... já se zrovna o Nicka Cave moc nezajímám...:) ne že bych ho neměl rád, ale z hudebního hlediska pro mne nedokázal udržet laťku, kterou si nastavil...