Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePartie karet
23. 02. 2004
12
0
5572
Autor
Krásnoočko
Dík, že vyložil jsi karty.
Falešnou hru jsi se mnou hrál.
Byl´s vždy jen kárový kluk
a ne srdcový král.
Krásnoočko
21. 08. 2004Milan_D_Nejedlý
04. 06. 2004
miniaturka pěkná a žel ze života.
dero - ten apostrov tam podle nových pravidel být nemusí. Někdo to dokonce počítá za chybu. A taky nevím proč skoro pořád opravuješ pravopis - někde je nespisovný výraz lepší než Tebou navrhovaný spisovný... ale asi je to věc názoru.
Drago: Jde o to, že pokud je celé dílko psané spisovně, pak asi použití jednoho jediného nespisovného výrazu (zvláště, když v předchozím řádku je správně) nebude záměr a už vůbec ne lepší řešení.
Za apostrof se Tobě i autorce omlovám, nevěděl jsem to.
A propos: Pravopis opravuji sotva v deseti procentech publikovaných děl a to ještě většinou na vyžádání autora nebo v případech, že stojí o hlubší kritiku ... asi tak.
Dero - jo, s tím souhlasím, ale všiml jsem si, že je to častým obsahem Tvých kritik - ale asi mám to štěstí (nebo smůlu) že se vždycky strefím zrovna do těch deseti procent... a mě se omlouvat nemusíš - nevadí mi když tam je, sám ho celkem často používám, i když vím že bych neměl...
Drago: Jen těch rozsáhlejších. Většinou kritiuji stylem líbí todle/nelíbí tamto. Schválně si to ověř. :o)
Krásnoočko
05. 03. 2004Krásnoočko
24. 02. 2004Krásnoočko
24. 02. 2004Krásnoočko
24. 02. 2004
Krásno: :)))) ... to víš, tyhle karty hraji rád (ale vzhledem k tvému věku bych ti to tu asi neměl psát :))))) )
Ahoj, hraješ mariáš, prší nebo sedmu? Stejnak tři starouši králové se nezmůžou na jednoho kluka! A jak jsi mohla vidět v kině, i král Aragorn se klaní malému hobbitovi.
Přeji hodně štěstí ve hře i v lásce
čau Zákeš
Pán_pupenů
23. 02. 2004
si - "... jsi se mnou hrál ..."
byls - "Byl´s ..."
Miniaturka průměrná, i když jiná, než jsme zvyklí (bodík k dobru).
Takové pro mě moc sladkobolné... pozn. zkus tam šoupnout *jsi*, když je zbytek spisovný. Působí to na mě jako verše z písně od skupiny jako Holki nebo takové nějaké.
Tom
* Pěkný, má to nápad! Trošku bych se přimlouvala za úpravy, co navrhoval Dero + možná ještě v první větě bych dala "žes vyložil"...
Krásnoočko
23. 02. 2004
hmmm ... mnohem lepší než první dvě, horší než třetí. Na t* to u mne tentokrát není, ale docela se mi líbí ... hmmm károvej kluk ...