Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePaní Láska
25. 02. 2004
7
0
4751
Autor
Sasinka
Nezkušená… potácí se le
sem… opilá… možná znechucená… hlava bolí… jako střep… ostrý… velký…teď už silně zakrvácený. Ona neví… srdce spí… zahání vztek! Na malou (jen malinkou) chvíli se jí zatmí před očima… pak znovu… ještě několikrát… unavená bolestí usedá do měkké trávy pod Sosnou…krásně zelenou…ano! Jak id
ylické… je jí krásně! … na pár okamžiků… než se vrátí zpět do reality… Procitne… mravenci ji okusují… směle! Jakoby je její bolest těšila… ona však dál nehybně sedí… pláče… (spolyká léky?) … pro sebe… pomalu se stmívá… ona zjevně nedýchá… omyl! Ale kolikrát již si přála zemřít… jako právě teď… nemá sílu… bolestí omdlévá, ale přece jen si dodává odvahy… Část její duše bojuje… část to vzdává… touha zemřít je silnější… ví, že nepřežije svou chybu… nepohne se… nesmí…
………………..
… je jaro…
V jed
nom lese, pod zelenou Sosnou… přechází rota malých mravenců hromádku kostí…
… to jediné zbylo
z mé Lásky…
hej dobryyy :o) jednak text v textu, druhak ti mravenci :o) mam u sebe jednu pohadku o mravencich, sice neni moje, ale libi se mi nejvic :o) mrkni na ni :o)
Ten červený text je samozřejmě mnohem lepší, což takhle zkusit příště víc barviček? ... ale poslední věta není příliš upřímná, vždyť i toto dílo je z lásky zrozené, neníliž pravda?
S: jistě že zrozené to je z jakési Lásky.... ale přece jen ta jedna... ten jeden pocit co ovlivnil jednu etapu mýho bytí... takhle prostě skončil.. proto.. podle mě.. upřímnosti.. dosti : ))
Mě přijdou ty tipy divný... Něčim se mi líbí všechno... A prostě tipy ne... Ale LÍBÍ SE MI TO!!!! To oceňuj....
tak vod tebe to potěší!!! To mysli v VÁŽNĚ!!!! =O)
DÍK! Ale taky si mohla dát tip! =o)))))))))))))))))))))))))))))
No právě... to je dost složitý téma... zamyslíme se a až na to přijdeš tak dej vědět, podiskutujem ne??? =o)))
Sasinka: nemyslím, cítím. A inspirovala si mne, určitě tu tvoji metodu někdy okopíruji.
Charliene díky... silný? Snad... Smutný... jo bohužel... ale těch lásek co KONČEJ dobře moc nebejvá...
Nejhezčí je ta, co nekončí... ale... nic netrvá věčně... =o(