Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTeeeeeeeeereeezo
24. 02. 2004
11
0
5672
Autor
zuzuzu
Když Tě pozoruji,
jsem v horkém mléce,
ťapkám po nadýchané zemi,
v mikrosvětě.
Honza_Princ
31. 10. 2005Honza_Princ
31. 10. 2005
Já teda nevím, ale pochopila jsem to tak, jako že když ji pozoruješ, jsi z toho magor......tak to na mě působí.
Ale hezký to je, to zase jo...:o)))
druhykolouvozu
28. 02. 2004
hupssssss.......tak jestli tohle chápu dobře, pak máš mnohem dusnější písání než já:) ale já to určitě dobře nechápu:)
jó, dobrá věc...
dneska jsem ji viděl u mločka, je fakt jedna z těch hezčích...
:)
moje poznámka k téhle věci byla spíš narážkou na ty mé, účel splnila, kdežto ty se mi navážíš do toho, co jsem napsala, jakobych chtěla zatajit, že mluvim o sobě. Což se mi pravda moc nelíbí, osobně si myslim, že k pornografii má to, co píšu, ještě daleko, nicméně názor jako názor a tady to rozebírat určitě nebudeme, hmmm?
ale jinak každopádně dík za postřehy, třeba to díky tobě nějak zkrouhnu a nebudu psát tak šááááleně pornograficky:))
angelik... ale piš...co bysem pak, ty trubko, četla za bezesných nocí??:)))
jo a k dílu...no pokud to chápu tak jako myslím, že to chápe i angelik..tak je to hustý, dóst hustý..
pokud to chápu jako že tak nějak nevímjak, tak je to pěkný:))) jo, asi tip*t