Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúterý 2.6.1982
00. 00. 0000
1
0
1054
Autor
WoodenJesus
Nejkrásnější bejváš hladová
s krvelačným pohledem
tvá kůže touhou nachová
jsi moje sopka pod ledem
vteřinu před Velkým výbuchem
skloníš se pro jehlu v kupce sena
tou jehlou se pak provlíknem
do jinýho světa
panna nevěsta...
souhlasím s pědchozími,obraty jsou povedené,i ten nápad s tou jehlou je zajímavý,celkově líbí:-)
s_b: Tos byla hodně ... ehm ... unavená, když jsi tohle kritizovala, nebo jsem se já ještě dneska neprobudil ... ? :o)
K dílku: Rýmy v první strofě jsem ještě překousl ... ale nedokázal jsem se zbavit dojmu, že to vlastně o ničem není, že to stojí jen a jen na těch kontrastech a pěkných obratech, které vlastně nic moc neříkají ... hodně obyčejné cukrátko v nablýskaném obalu ...
Jako báseň lyrická rýmovaná ... tentokrát ne ... díky.
Já si ale taky nemyslím, že je špatná (jako miniatura by byla vcelku slušná, vzhledem k tomu, co se zde dá všechno najít), jen mě překvapilo Tvé hodnocení ... :o)
Ale překvapení jsou fajn. :o)
jo, líbí se mi rozhodně víc, než ta další po ní, nebo kolikátá:) mně se líbí i s nablýskaným obalem jako pěkné cukrlátko:¨)
do jinýho světa
panna nevěstka...
takhle by to bylo super. líbí se my ty obrazy a ta nevěstka by tomu dala šmrnc.