Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProbuzení
22. 03. 2004
8
0
5630
Autor
Hanca
Probuzení
Jarní slunko vysvitlo,
pohlazení poskytlo,
větřík zčechral kadeře,
něhu láskám otevřel.
Obloha z beránků
probouzí ze spánku
něhu zachumlanou.
Jaro vyjde branou.
Je moc krásná...a když se dnes podívám z okna, tak se mi po ní stýská...
TIP..a díky!
Jo...prosté, milé...příjemné...mě se to líbí...jako obvykle:o))
Tip*:o)
Simona: děkuji
Rowena: jsou to naivní veršíky, snažím se, aby byly zasněné stejně tak jako já stále sním, jiná už asi nebudu, snad se líbí, odráží se v ní má duše, zda mé práce mají literární úroveň nevím, byla bych moc ráda kdyby tomu tak bylo, ale píšu pro radost a pokud na to, abych někdy publikovala nemám, tak mám alespoň radost, když se některým písmákům líbí. Život je tvrdej, vždycky jsem chtěla něco víc, něco dokázat, miluji umění, hudbu, filmy, divadlo, obrazy a pěkné knihy. Také brnkám na piáno, naivkou budu až do smrti, to vím, žádná moudra ze mě nevypadnou jen něha a cit.
Nikterak hanlivě jsem to nemyslela. I verše do památníčků mají své místo na výsluní. Já je nedegraduji, ačkoliv to tak možná působí. :-)
Dero: No, to víš, sáhla jsem na klávesnici vedle, Roweně se omlouvám, to nebylo vůbec úmyslně, jsem splašená a nekoukám.
Obnloha z beranku
probouzi ze spanku
nehu zachumlanou
Jaro vyjde branou
Je to mile a nezne, dostava tip