Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsi můj přístav
26. 03. 2004
8
0
3187
Autor
Waren
Vplouvám do Tebe
jako do přístavu.
Opilý životem
jako námořník.
Chci Tě zachránit
jako mořskou pannu.
Ať se mi neutopíš
v nákupech a v dětech.
Zavřeme oči
a všechno bude lepší.
A jestli se v našich
představách potkáme,
potom jsme vyhráli
další den.
Don´t_worry
06. 07. 2004Navždy_Tvůj
07. 04. 2004
První druhé 4verší je dost zdařilé.
Konec dře spíš seskupením než obsahem
např.:
Zavřeme oči
a všechno bude lepší.
A jestli se naše představy
střetnou
alespoň v jednom bodě
potom jsme vyhráli
další den
Asi to bude překlep (byť jsou dost daleko), ale představa bez představy jako žena bez ženy. 8-)
Vcelku hezky vyjádřená myšlenka
...a taky - pannu! ...a souhlas s Bes-u-hoff
Pánové vřelé díky na připomínky, z člověka to na první pokus vyhřezne a ve svém opojení není schopen své dílko objektivně posoudit.
Trochu jsem to upravil...
...co tomu říkáte nyní... :)))
dobrý, i když to střetnutí v určitém bodě se mi zdálo býti lepší nežli obyčejné potkání
...i obyčejné potkání může být důležité :))), a to střetnutí by se tam těžko lámalo...
...už to nebudu měnit, a ještě jednou díky za připomínky :)
Škoda že jsem to nestihla přečíst před rekonstrukcí, takhle mohu říct jen hezké a vaší debaty se nezúčastňovat...
Nemáš zač, ale podle názorů, co jsem se dočetla bylo něco lepší v minulé verzi...
Ty si zvědavá :)))
místo:
A jestli se v našich
představách potkáme.
tam bylo:
a jestli se naše představy
alespoň v jednom bodě protnou.
Dávám přednost tomu druhému (nebo prvnímu? Jak se to vezme), sice by to tam asi tak dobře nepasovalo, ale je to ...poetičtější.
A zvědavá jsem;o)
To jsem si mohl myslet, že když napíšu, že už to nebudu měnit, budou všichni pro tu druhou variantu.
(Asi i v poezii platí pravidlo nabídky a poptávky.)
Ta současná verze je možná "civilnější", ale přesněji vyjadřuje to co cítím a navíc tam pasuje.
Přečtu si to ještě s odstupem času v pondělí, a pak uvidíme :)))
Waren: hlavně už to neměň a nedej na kritiky, je potřeba, aby to bylo tak, jak to cítíš, ne jak to chceme my ostatní!
Marky2:
Kritici, to je podle mě hlavní kouzlo Písmáka. A ty rozumný budu vždycky poslouchat. A neboj měnit to už skutečně nechci :))).
Warene naznačuješ mi tím, že já nejsem rozumná, když jsem ti řekla, že to první bylo lepší? ;o)
Ha, ha... jak jde o rozum, tak jsou holky vždycky chytlavý.
Ne jde o to, že všechny rozumný kritiky (včetně Tebe) poslouchám a reaguji na ně (viz moje odpověď na tvoji kritiku), ale ne vždycky kvůli tomu musím něco měnit. :-))))
jedna nebo druhá verze, to je jedno, hlavně, abyste se potkali... nejvíc se mi líbí:
Ať se mi neutopíš
v nákupech a v dětech.
to je přesný :)
zatracenec
26. 03. 2004
Je mi sympatická ta starostlivost a něha, kterou z toho cítím..a líbí se mi poslední verze :)