Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez tebe to vadí
24. 08. 2000
1
0
4648
Autor
Sadaf
...a o dálkách ti budu vyprávět
co možná končí obzorem
a milovat se budem na loukách
a nebudem jíst příborem.
o cestách ti budu vyprávět
odkud vedou. A kam.
Koho na nich potkávám,
kdo mi co dal a co komu dám.
o lesích, o nebi i o řekách
jichž voda v létě chladí.
A hledat tě všude, kde jen jsi?
Vždyť bez tebe - to vadí!
joooo! Super!!! tip.
Pripadam si fakt trapne,kdyz ti vzdycky pisu jen dve nebo tri slova (jedno z nich je tip :) ale myslim,ze nejsem clovek,ktery by tebe mohl kritizovat...
Dobré, nesouhlasím s tím zakazováním, stejně, to, co si zakážeš nakonec uděláš (možná i v horší formě než normálně). Jen bych možná vyměnil kategorii - vůbec na tobě je zajímavý, že skoro všechno dáváš do blbůstek, ale dost tvých věcí má velkou hloubku, za kterou by se ani "profesionálové" nemuseli stydět.
Sadafe i ja mela obdobi, kdy jsem si snazila "zakazat" lasku a pak jsem prisla na to, ze to velka hovadina. Laska bud je nebo neni. A to kdyz konci nejaky silny citovy vztah urcite boli, ale bylo by skoda kvuli tomu odzvonit lasce. Nemyslis ???
Já jsem nemyslel nezávislost konzumní ale spíše nezávislost jako takovou.
S tím zařazováním do kategorii jsem ti před chvíli psal někde v avízech tak, že jenom: viz:avíza...
..že tě přerušuju Sadafe ... :-))
a nebudem jíst příborem. - to je verš z trochu jiného světa ne? Nezapadá do logiky textu. Na to abys vyjádřil "konzumní nezávislost" by to chtělo to trochu rozšířit ne jen použít příbor.
Jinak bych to dal do lyrických, protože to není špatné !
Málem protože sem nechtěl dál a nesmysl????
Kolem a kolem , nesmysl je všechnoo)))))))
To je sice fakt, ale proč chtít být zklamán???
Dá se to překousnout, dá.
Ale pak je to chvíli takový smutný....
A vůbec....
Ano, aby se porušovali...
Já už jich porušil moc a tak si myslim, že mám vybráno na hodně dlouho dopředu...
Jasně, že nekončí obzorem...
(ale to si nech pro sebe!!!)
Jak jinak...dík:o))))
seděl sám,
panáček v koutku
nikým nehledán
a čekal až se v bezčasí
tlukotu jeho srdce
citem nehodným kazit jmény
do jásotu roztančí
Smím prosit? už nečekané:o)))
díky, Saddáfku:O)
Ač jsem si po rozvodu zakázal se ještě zamilovat, tak se mi to málem povedlo...
No a tahle věc mi u toho napadla...
Básnička krásná...a tamto? Zakazovat si můžeš co chceš, ale když to příjde...a vlastně proč nepřijímat od života krásný věci, i když třeba nebudou trvat věčně...
Není nutno, aby bylo přímo veselo... :-)
Zákazy jsou od toho, aby se porušovaly!!!