pocitovka... na mě působí naprosto zvláštně... hřejivá a klidná radost - jako když vidíš někoho koho miluješ a říkáš si, jak jsi vlastně šťastná...
ale třeba sem se sekla...:)
*
3/5+T
celkově určitě super...střídá se nové se zažitým :)
No já si zase myslím, že mi ve tvých dílech přebývá moc slov "Já" a "Ty" ..ono se to píše lehčeji, když si člověk pořád pomáhá vztahováním k sobě a k někomu onomu. Já zas docela hledám jak se tomuto aspoň z poloviny vyhnout.., ale mě neber vážně a (s_b už vůbec ne, tady je vidět, že se na tebe vyloženě snaží být hnusná za každou cenu)
V duchu toho co jsem napsal nejvíc se mi móóc páčí "myšlenky prastarých lokomotiv".. to je fakt zajimavý obraz.. co takhle někdy zkusit něco víc obecnýho nebo abstraktno bez toho já ty mně tobě.. Docela by mě v tvém podání zajímalo.. Nebo už něco takovo máš mimo Písmák?.-)
A co na to Rowenna, že jí kazím srdcového pasažéra? avi.-)
Ale - :-)
snad nezkazíš. Já taky vím, že by to mohlo být ukázněnější - ale já to beru, jako že si Angelik tady tak prozpěvuje - že k básni se propacuje - až zjistí, v čem je síla jejího projevu. Ale přijde mi vyloženě zhoubné ji začít otesávat hned. Tak nějak to cítím. V okamžiku, kdy se téhle autorce vytratí z tvorby ta její zatracená spontánnost, teď, když je to tak křehké, bojím se, že začnou vznikat další atrapy Skácelů, Holanů, Seifertů a já nevím, čeho všeho ještě. Tak ať si zpívá.
Já jsem houby autorita. No jo. :-)
K ukecanosti - je ukecaná - ale tobě já věřím nějak každé slovo. Mám pocit - že mě dlouho nikdo tam moc neoslovil jako ty svými básněmi. Obrovský talent čuchám - a moc se mi to líbí. Řekla bych, aby ses trochu ukáznila, ale k čemu, piš si stále tak, jak to vnímáš, ať nezabiješ ten zázrak v sobě. Držím palce.
Vstoupila jsi mi svými básněmi do srdce. :-)****
děkuju moc všem...za to že jste se stavili a za pár slov, které mě i tak těší:) souhlasím s tím, že tohle je jen pocitovka napraná spoustou představ bez hlavy a paty. Přesto jsem necítila potřebu to nezveřejnit:)
Stále stejné. To se za chvíli přejí... Chce to inovaci.
Mně je po tom dobře..akorát se mi nelíbí to co jinde, příliš mnoho přívlastků, což při čtení drhne...
Nečtu tě moc dlouho, takže mi to nepřijde okoukané..:-)
Slovíčka, sice hezká, ale pořád jenom slovíčka...nevyvolá to žádný dojem:(
Ale to už tady řečeno bylo. A navíc přes to všechno je to i hodně dlouhý..
:) jo, je tam toho dneska nějak víc, ale třeba tohle :
Zařvi, že zrada je
červená, sladká, kulatá
a láká mě
tě nahmatat.
je moc hezký :)
slíp:nehodnotím slova podle intenzity užití, ať už kdekoli.
děkuju za kritiky
nemám na tebe slov, slípnič, nemám na tebe vlastně vůbec nic, jen si tak v duchu říkám (protože nahlas je to k ničemu), že když už jsi v redakci i ty, tak to tady na Písmákovi jde pěkně do háje.
:) Růženko... když, tak jedině potajmu, páč jsem pletichářka..;)
Ale pssst..;)
Souhlas s Elyn. Myslím s kritikou.:-)
ech,,,, jen obrazy, jen ...
ale protože je to jednou za dlouhou dobu, co tě čtu, tak se nezlobím)))
:) od Tebe jsou zkrátka čtenáři zvyklí na lepší kousky...
ale některé obrazy jsou tak krásné, třeba to, co zmínila El nebo
Tvými prsty na strunách,
značením, kde jsme spolu
prahli
na dunách
vysušených těl.
Ještě jsem chtěla říct, že pod Tvým dílkem jsou rozhodně podstatnější Tvé způsoby hodnocení .) - a souhlasím s Tebou, nezáleží na tom, kolikrát se kde to či ono slovo objevilo, důležité je, jestli máš pocit, že do Tvé básně patří... a to je pochopitelně jen o Tvých pocitech.