Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa vrcholu
05. 04. 2004
11
0
6821
Autor
Marky2
Zpocená těla,
zrychlený dech.
"Už tam budu!"
Jen ještě chvíli,
blížím se k vrcholu.
Snad všechny pozice
vystřídala naše těla.
Ty už jsi tam
a já mířím za tebou.
Konečně!
S vypětím všech sil.
Ale jsem nahoře,
na vrcholu skály.
Pokusáku koukám, že ses pustil do čtení mých blbůstek, děkuji ti za to i za tipy, snasd se také někdy dostanu k tomu si od tebe něco přečíst.
Bacile nic nezatěžuješ, tebe u svých dílek vždy ráda potkám zas a znovu ;o)))
Rowenna. Sice přesně nevím, jak je ten úsměv myšlen, ale díky...
Marky, to je od Tebe moc milá poklona :o)) však já Tebe taky rád potkávám, třeba na Pokecu ;o))
Nejlepší je spojit vysokohorskou turistiku s...., no prostě s tím, a dobýt tak vrcholů obou typů :-))
A jinak TIP, líbí se mi :-)
No dobře, proti gustu... ;o))) já se hádat nebudu, ale já bych zůstal u té VH turistiky :o))))))))
Bacile oki, nehádám se, jen jsem napsala, jak to dílko bylo myšleno, víš? ;o)))
ufff ... úplně mne dostala předstva spojení obou vrcholů. Třebas na nějaké pískovcové věži, kolem dýchají borovice, horké letní odpoledne ... *t za představu a za vypointovanou blbůstku. Už se těším na léto ... lezu pravidelně jednou do roka.
Dyž já jsem spíš potvůrka vodní než výšková ... dycinky se strašně bojím a odřu, ale ten pocit nahoře, ten pocit ...
komedi děkuju!
Noe: právě...ten pocit....kord když to vytáhneš...
A z odřenin si nic nedělej, já mám modřiny už teď a to jsem letos byla jen párkrát na boulderu a minulej tejden prvně na skále a hned jsem si natrhla sval na ruce...
princeznicka
07. 04. 2004
Ono je to venkoncem jedno, jestli je to na vrcholu hory, nebo v nějaké překrásné scenérii po sjetí nějaké peřeje, prostě v přírodě je hezky, a... mimochodem, na Fazolích existuje fórum "Sex v přírodě", mám ho tam mezi svými oblíbenými :-))
Jé, ty jsi tu zas? Je fakt, je to fuk, hlavně že netrpíme nedostatkem;o))))
Cóóóóóóóóó???? TO? Tak vytáhnou TO, to jsem tam ještě nezkoušel :)))))))))))))))))))). Takhle si to TO myslela?
Na skálu si ještě určitě počkám. Zato jsem se už letos dvakrát dobrovolně koupal v řece.
Jo, jo já taky rád vyvádím, a ani to nemusí být na skále ;-))))))))
Není ta čeština nádherná :))))))))
Marky, u mě je to bohužel spíš o teorii, ale to na věci nic nemění :-) každopádně tím nemíním zatěžovat tuto zajímavě rozvinutou diskusi :o))))))))))
Díky za souhlas, už je v klubu. Navzdory té pointě to zní velice eroticky, tak jsem to dal do skupiny Náznaky.
no, vem to čert, vrchol jako vrchol:))) a když je někdo na skály, tak ať:)))
*t
Aerotik: jasně ;o))) Akorát to vyvrcholení není asi to, co by se dalo v erotickém klubu čekat...;o)))