Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezmocnost
06. 04. 2004
4
0
3333
Autor
Blackcurrent
Me dlane zvednute volaji o pomoc....
Hledam sve poslani, hledam svou pravomoc...
Nevim, kam jiti mam, co zitrek prinese?
Mam se stat manzelkou nebo zit v pralese?
Treba jsem poustevnik, chci byti sama...
Co vsak mi rodice, nevdecna dcera?
Laska je zaludna, ublizi, spali.
Samota bezedna, ticho vsak hoji
Blackcurrent
27. 04. 2004
Upřimné, veřejné hledání sama sebe, proč ne. Mám kamáradku opérku v Londýně. Psala podobně zoufale. Jen ne ve verších.
Formálně viz _JiKo_
Tak ty si na Jersey??? Ty ostrůvky v Kanále mne dycinky lákaly. Asi trošku jiný svět než zbytek Británie, ne?
Nějak néé...
Ty jednotlivé verše zdají se mi rozvleklé a zvolené rýmování AABBCC.... zavání jednoduchostí a strhává k říkance. V závěru je výpadek z rýmování... ono je to celé takové jednoduché
Pro Blackcurrent:
Kala Arben, jo tak to jsem ja. Ja nerikala, ze se neco jmenuje Preslazeny s rosou, srdcem atd. To jsem jen tak charakterizovala, ale vlastne by to nebyl blbej napad. Takovej vod podlahy ;) Diky za hodnoceni "Vlasu". Libi? To je super, hned mam vetsi chut do psani.
Pro Blackcurrent:
Kdo je vlastne Skutecny pritel? Zajima me tvuj nazor. To nemas nikoho ani v Cesku? Neni nikdo, komu by ses vyrvala na rameni?
Blackcurrent
19. 04. 2004
Pro Blackcurrent:
Co tak delas celej den. A co delas na tom tvym ostrove. To ses tam jako na hlidani? Nebo nekde pracujes. Jaky jsou tam kluby? A jaky kluci??Mas tam nejakyho, ke kterymu uteces, kdyz je zle? Snad jo. to potrebuje kazdej.
Co zrovna pises?
Blackcurrent
19. 04. 2004
Pro Blackcurrent:
To si pis, ze si je prectu. Cetla jsem uz nektere a .. jo, jsou fajn :)
Uzs byla i na mych strankach? Nektery jsou hodne stary, zvlaste ty 'preslazeny' s rosou, srdcem atd., ale kdyz jsem je psala, bylo to to nejlepsi, co jsem mohla napsat. V te dobe, tak se za ne nestydim.
Jo, tak gay club. To musi byt maso. ;)
Blackcurrent
19. 04. 2004Blackcurrent
17. 04. 2004
Brouku, je to dost dobry. Mas nejake special zazitky...? Ja jen, ze to asi vychazi z drsne reality, co? Drsna realita casto tvori krasne veci.
Brouku, je to dost dobry. Mas nejake special zazitky...? Ja jen, ze to asi vychazi z drsne reality, co? Drsna realita casto tvori krasne veci.
Blackcurrent
17. 04. 2004
Pro Blackcurrent.
To vis, takovych je kolem spoustu a spoustu. Znam to na vl. kuzi. Velke dite? Ze jsi velke dite? Kolik meris, prosim te. Promin, ja vim, ze je to metafora. Jen tak blbnu. Andilek s ruzkama, jo? Tak to musis byt zakonite blond.
A kde jses v UK?
Něco Ti napíšu...utrpení dali skalám, ale ty jej neunesly - tak je dali lidem...;o) také to bolí , líbí se mi to *t
Blackcurrent
17. 04. 2004
Pro Blackcurrent.
Nikdy jsem o takovym ostrove neslysela. Tam musi byt asi dost inspirace, co? A co lidi, jaci jsou? A mas kamose? Urcite jo. Kdyz jsi 'ucho' tak ty byvaji vzdycky dve! Nejmene :)
Blackcurrent
17. 04. 2004Fladdermus_z_Alvherionu
16. 04. 2004
Některé rýmy trošičku zaskřípou - sama-dcera, spali-hojí, ale celkově se mi báseň dost líbí.
Není třeba vstupovat do kláštera...není třeba se vdávat...a potom - takový plán, který se nedá změnit, je špatný plán...!
Zvednuté dlaně bych nechal…ale děkovat... ne volat o pomoc.
Cíl je sice důležitý, ale důležitější je cesta...každý její krok...takže bych prostě žil...a po té cestě šel…(...a za to děkoval...)
Básnička je to krásná…
TIP…a díky!
Ach ona. Láska. Prostupuje vším a my bez ní nemůžeme žít....pěkná básnička !
Blackcurrent
07. 04. 2004
Toť otázka..... a láska svazuje........ škrtla bych "leč" nebo "však"
Řekla bych, že ublíží spíš závislost a konec lásky.. * :-)