Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo vedlejší, pohlavní
14. 04. 2004
19
2
9083
Autor
Noe1
Jeli.
On: po vedlejší.
Ona: po hlavní.
Srazili se.
Poznali se.
Po hlase.
A ... hlavně ... pohlavně.
Obnažili to hlavní.
Pohla se …
a byl v ní.
2 názory
aleš-novák
22. 04. 2008Marcela.K.
18. 04. 2008
hlavně pozor na bezhlavé vrhání se po hlavě vstříc pohlavním chorobám....
nezapomínat na to hlavní....a to....a co já se tady budu rozčilovat, dyk před tím varují všude...:o))
tip
Mimochodem, pak se divíme, že je tolik nehod, že? :o))
Victoria_Lucas
21. 04. 2004
Škoda, to jsme se minuli. Ale téměř reportážní popis toho, jak to tam vypadalo najdeš v mém dílku "Slavnost". Jo, jezdíme kousek nad Pec, skvělá a levná chata se saunu, poolem, videem, šipkama, ... prostě mastňácká lábuž.
Milly: nepřihodila se blbůstka, ale stálo to za to. Koukni se na dílko Slavnost. Je to taková reportáž ze soboty :)))))) Hezký den.
Díky všem. Hezký víkend. Sedám do auta a jedu do Kerkonoš. Kdo ví, co se na křížovatkách přihodí :)))))))))). Budu referovat.
Bea: Když tě to potěší, tak ju :))))). Už jsem dlouho nenapsal žádne Al-taj-dó.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
*************************************************