Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠla, ale trvalo, proto přejelo.
Autor
Arien
Šla, ale trvalo, proto přejelo.
Maminka šla, ale trvalo jí to, proto ji přejelo.
Maminka šla do obchodu, ale trvalo jí to, než pomeranče koupila, proto ji přejelo auto.
Maminka malého Honzíka šla do obchodu, ale trvalo jí to, než posbírala pomeranče, které koupila, proto ji přejelo červené auto.
Maminka malého Honzíka, která celou noc nezamhouřila oka, šla do obchodu, ale trvalo jí, než posbírala všechny pomeranče, které koupila, proto ji přejelo rychlé červené auto.
Maminka malého Honzíka, která celou noc nezamhouřila oka, protože je její syn těžce nemocný, šla do obchodu, ale trvalo jí to, než posbírala všechny pomeranče, které koupila, popadané na silnici, proto ji přejelo rychlé červené auto pospíchající za milenkou majitele.
Chudá maminka malého Honzíka, která celou noc nezamhouřila oka, protože je její syn těžce nemocný, šla do obchodu, ale trvalo jí to, než posbírala všechny drahé pomeranče, které koupila, popadané na silnici, proto ji přejelo rychlé červené auto pospíchající za milenkou majitele, který se nestaral o umírající ženu a matku.