Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDefinitivní konec
18. 04. 2004
4
13
5041
Autor
MKbaby
Zhaslo světlo a já mizím
za dvířkama z nerezu,
přivezl mne černej taxík,
jiným už se nesvezu.
Doktor bude ve mně pátrat
po příčině exitu,
doufám, že o moje játra
ulomí si pinzetu!
13 názorů
Cejtim švandu, mají šmrnc, který beru. Mám čas, procházím. Stojí za to.:-)
Ses do mne dneska nějak pustil :-) Jestli se řehtáš, pak dílko splnilo svůj účel, díky :-)
...nepochopený genius. Já taky..., nejvíc to cejtim, když se vrátim z hospody.
pro 8hanka/MKbaby..., ta představa je tristní, asi málokdo měl zatím šanci. Tvůj kousek nemá chybu. :-))) Ještě těďka se řehtám
Já něco napíšu a prostě to sem strčím. Pokud se to zalíbí - dobře, pokud ne - čtenářův problém, mne to netrápí, jsou na světě mnohem horší věci. Já jsem vlastně dost často takový nepochopený génius :)
jeej,keby bolo Tvoje slovo sväté a toto by bol skutocne moj jediny problem:)))
A...dakujem:)
To je taky Tvůj jediný problém - nevěříš si. Ale přitom psát umíš pěkně.
a uz dost!!!!!
Nebud ako ja, nemas na to dovod...mas trefne basne, maju iskru, vtip aj ked su niekedy , ehm..."lechtive":)))
Ja si neverim, vzdy, ked nieco supnem na stranku, tak trniem, ci si to niekto precita a ak ano, ako ma zotrie, skritizuje, popľuje, brrr a mal by pravdu)
No právě - černý humor - ten já miluji! Tvoje dílo z mrazáku je lepší než většina mých... :)
daj pokoj...sama by som nevytvorila take iskrive dielka ako Ty:)
Maju smrnc, ticho zavidim:)
A co ticho, aj nahlas:)))
Predstava, ako vyliezam z mrazaku v bielej plachte, okolo mna para, hrkocem zubami, kostami... proste nevesta ako vysita:)))
Jo, tak to je mazec, to by stálo za uveřejnění coby samostatné dílo!!! Nádhera! :)
za dvierkami zima velka
kosticky mi chrastia
pocujem jak doktorici
vedla karty mastia
kopnem nozkou, aha, dvere
otvaraju cestu
pocujem jak doktor reve
chce ma za nevestu?
:))))))))) uděláme mejdán na patolce :)))), ještě mi má co tuhnout, a nejsou to jen ját*ra :)))))))))) ... myslím tím pochopitelně rysy, či risy, případně risi a rysi.
Asociace:
Zhaslo světlo a já mizím
za dvířkama z teflonu,
nepřivez' mne černej taxík,
přijel jsem na muflonu.
Hehe, to taky není špatný! A proč ten teflon? Abych se nepřipekl? Nebo aby se nepřipekl muflon? Mňam! :-)))