Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLoučení
19. 04. 2004
3
0
10867
Autor
machal
Její tvář se plnila úzkostí a strachem.
Strachem se plníl i dívčí zrak,
když vedl jsem ji na její vlak.
Slzy již měla v obličeji,
to políbil sem ji naposledy.
Rukou pak dlouho mávala mi
v ní bílý šátek třímajíc.
To božské tělo, její vnady
neuvidím už nikdy víc.
V dálce mi mizí vzpomínka krásná,
klikatý had jí unáší.
Náhle však vznikla tu situace jasná.
Vždyť já jsem volný a bez dětí.
I přes slzy radosti oko mé vidí,
ležet tu na zemi šáteček bílý.
Ne kvuli vzpomínkám, ne kvuli citům.
Co do mě řezali jak tisíce břitů.
Nemoh jsem nechat ho ležet jen tak,
potřeboval jsem se vysmrkat.
Bukowskiho povídky jsou na mě moc silný kafe! třeba taková ´Láska za dolar a půl´... Asi mám slabej žaludek;)
Když by měl člověk začínat s vážným k přístupem k životu už v mládí, tak by to skončilo špatně! Stačí, že si huntuje zdraví všelijakými jinými prostředky! :)
Nejsem literární kritik, nikdy jím asi nebudu, ale to by na druhou stranu nemělo vydit, protože na těhle stránkách nejde o vysoký umění:)v tuhle chvíli je ta básnička stará cca 5 let, Tobě bylo téměř osmnáct, teď je Ti de facto třiadvacet... a je to na Tvých dílkách poznat...Tohle je vyloženě pubertální básnička ( né že bych takovýhle básničky v současný době taky nepsala;0)... Ale je pěkná... díky poetickému začátku a absolutně nepoetickému konci to u mě evokovalo vzpomínku ná básničky Bukowskeho... Tak absurdní, až to dává smysl:)
A abych nezapomněla: pěkný den! ;0)
No
Bukowskeho jsem občas četl, ale povídky. A je docela zajímavej.
Jo jinak máš pravdu. Záčátek poetický a konec má šokovat, ale nebyl to záměr. Já prostě máloco dělám vážně :)
Kdyby se dalo anonymovi odepsat napsal bych mu že to byl v podstatě záměr a vyplynulo to z mé povahy nic co není životně důležité dělat vážně :)
princeznicka
19. 08. 2004princeznicka
15. 08. 2004princeznicka
15. 08. 2004
Princeznicka : spatne si me pochopila - nemyslel sem to tak ze by tve dilko bylo spatne. Jen sem mel ten pocit - chapes bylů to muj nazor :´)
Jasne ze nemuzu vedet na co si myslela nebo co si citila a ani netvrdim ze tohle je nejaky extra kousek - sam sem rikal ze to je blbost.
Taky nerikam ze sem lepsi nebo ze se se mnou nemuzes srovnavat - to sis nejak spatne vylozila :)
princeznicka
14. 08. 2004
Princezna : Jo tak už sem se toho dohrabal - no ale tohle je jiné - to je staré, ale to tvý mi opravdu přišlo takové prostě jako by nuceně psané - jako by si urputně přemýšlela jak to tam procpat. Promiň ale prostě mi to vůbec nesedlo :)
to je moje řeč!!! život je tak nechutně vážný sám o sobě (stačí jen když se pořádně rozhlídneš tady), tak proč do toho ještě přilévat...? třeba se podívej na mě (ha ha haa) :-)
arhamir : kdyz sem byl mlady a tohle psal myslel sem si ze tim koncem sem to zase zkazil ale odhalil jsem svou povahu nikdy nic nedelat zcela vazne :)
Černá_víla
22. 07. 2004
Dík - ale už si ani nemohu vzpomenout jestli sem to tenkrát psal kvuli nějaké nebo jen tak :(
Seš dobrej, že to tak bereš. (O tipy nejde). Je to dost cinický a myslím, že v tom věku sem psal naprosto stejně. Obsahem i formou. Myslím že úplně přesně.
Opravdu velicezajímavé... Čekala jsem něco co už bylo podané v několika verzích,a le tohle se liší.. *
Ada116: Ale to myslíš nejspíš jen ten konec, že je odlišný - ne jako celek :)
Děkuji
Afreasa: odhadla si to vcelku dobre, ale na začátku je napsano, že jsem to psal před 4 roky :)
vykloubeny_loket
26. 04. 2004
Machale - mně se to líbí, není to dokonalé - to ne, možná seš puberťák, možná to je sterý téma, ale je v tom něco, co semi fakt líbí
Klub bláznů co vyhledávají na Písmákovi zmínky o hadech, ("klikatý had jí unáší"), případně celá díla. Do klubu se dostaneš tak, že klikneš na odkaz "Hadí plémě" který se objevil v hlavičce tvé básně. Pokud bys ale nechtěl být v naší společnosti, napiš a já tvoji báseň z klubu vyřadím. :)))
Ne, v pohode - já jen neveděl o co jde.
Jsem v podstatě ještě čerství člen Písmáka a tak se seznamuji s okolím.
Tak to je OK - klub mi nevadí a spíše mě těší zájem - Děkuji :))
"Hadu zdar" :)
Přijde mi to fakt vtipný ;o))) Ale úplně z toho srší puberta autora ;o) na tip to neni..ale fakt jsem se zasmála ;o)
O tip nejde :)
A s tím názorem souhlasím. Je to psaný dávno kdysi a stejně sem a ještě dlouho budu puberťák a nikdo mi netvrďte že ne. :))
Ten_co_dává_avíza
19. 04. 2004
Děkuji za vaše objektivní kritiky
Cubeec: Nezlob nebo ti ukážu ZUBY :)
Craerassy: Dík. Původně to mělo být dojemný, ale já už to mám v povaze dělat si srandu ze všeho a tak se mi to zkrátka zvrtlo. Ostatně to může Cubeec také potvrdit :)
Už tě mám mezi oblíbenými autory a hned jak budu mít trochu čASU - což bude nekdy v průběhu týdne, tak se na tebe vrhnu a pročtu tě ať vím co jsi zač :)
Ale mezi oblíbené se dávají jen oblíbení, ne ti, co je ještě neznáš.:-))))
Je mi to jasny, ale máš méno, který bych si nepamatoval - promiň - a nechce se mi to někam psát a tak to řeším takhle. Jestli ti to moc vadí tak si tě tam odtud zase hned vymažu až tě dočtu, ačkoliv pak už tě teoreticky budu znát, tak bych tě tam mohl nechat :)) No a myslím si, že nebudeš psát špatně, ikdyž si tam toho o sobě jako o autorovy moc neřek :)