Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semeditativní
20. 04. 2004
8
0
3569
Autor
Stockerka
| ||
Epilog | ||
|
hippiesanda
01. 10. 2004
Spíš za slovo zbláznit, ne? 8-) Já to avízo fakt neposlala??? O:-)
Tak přemýšlej, když budeš hodnej, můžu Ti dát nápovědu, Jirka M. už to ví;o)))
nepřišel... a ani nezjistím že se ptáš, když nepošleš avízko...ty ty...
jinak před minutou jsem Tě u jiného dílka žádal o pomoc... protože fakt nevím...
asi moje závity jsou opotřebovaný víc než jsem si myslel... věkem...:((
jo a ještě něco... záleží jakou předložku dáš před slovo zbláznit...(z, do, pro atd...)
na tom není nic špatnýho.... pokud je člověk blázen takovej jako třeba já... ale pokud je blázen skutečně (myslím jako nemoc) pak je to smutný...
Tak to si netroufám říct... :o) Teda, pokud se tak už nestalo..........
jestli jsem pobavil, tak mě to těší...
a jinak trefa...? možná a možná taky ne... třeba úspěšně matu...
třeba se můžu bavit o počtu lahví a tak... ale ty to poznáš... třeba jo a třeba ne... už mlčím...
"ale Ty mi taky nikdy nic neřekneš rovnou..."
fakt...?? to není možný, vždyť já jsem takovej přímej a upovídanej člověk....ach jo... tak já si budu namáhat trochu mozkové závity mým věkem už značně opotřebované...
jinak... ta závorka tam ruší... si myslím....:-)
Charlie, tak teď si mě fakt pobavil.... :o)
a o té závorce už jsi mi taky psal... ;-p
ten epilog bych možná vynechal, ale je to jen můj pocit....jinak se mi to docela líbí...
m.
Charlien: Zkus zapřemýšlet... ;-p I když si nemyslím, že bys na to přišel...ale Ty mi taky nikdy nic neřekneš rovnou... 8-)
mně se ten epilog nelíbí. příliš razantně utne lehkost a takovou jakoby zamlženost dílka.
ale tip. i s tím zatraceným epilogem... :)
ten epilog to celé zkazil . . .
promiň, ale celou dobu se mi to líbilo a konec tomu ubral
vím co cheš řict, že když zapomeneš na svou slabost, zapomeneš i na něj a nebudeš slabá . . .
Lasy
Lasy: Popřemýšlím o tom a třeba ten epilog vymažu, uvažovala jsem, jestli ho tam dát či nikoli... :o)
Všem díky za tipy!
Líbí (i s epilogem ... mne tam nijak neruší, spíš naopak). Je z toho znát prožitek, žádné vyumělkování. *t
hrdzava_dzejn
21. 04. 2004Zamračený_mnich
21. 04. 2004
Noe, hrdzava: Díky!
Mnich: Velká písmena a spojky chybí záměrně a slovo já mi rozhodně "hnusné" nepřijde...
Stoky zní vážně blbě, ale Štoky není o moc lepší... Můžeš mi říkat, v psané podobě, Stocky;o) Ono to Štoky mi připomíná spíš jistý druh alkoholického nápoje než pravý význam mé přezdívky... ;o)