děvče_jedno: Muhehé... dík ;). Vždycky potěší, když někdo zabrousí mezi tyhle starý věci... Hezkej den že vinšuju ;).
piskott: A Stromobohům díky za to :).
Nariel, nevlastnim zadny auto :o) a na reklamy taky kaslu ;o)
Kryton : Ty jezdíš v Toyotě, že :-D ??
Nariel: nesmej se :o) nic neni nemozne ;o)
Kryton : A nechceš se zamilovat i do mě ;-) ??
*smích*
grimer : Ten konec je tam naschvál...Má vyjádřit, že ať jsem se snažila chovat jakkoli, vždy si okolí našlo důvod, proč to chování nebylo OK...
Jinak děkuji mnohokrát ;-) !!
dosť sa mi to páči, je to pravdivé. akurát mi tam moc nesedí tá posledná otázka. súvisí s tým? úžasné zakončenie by to bolo s tým "někdy přemýšlím..." tri bodky sú vesmírne... páči sa mi to.
beatrice : Díky :-))
A neboj, někdo si Tě určitě vezmě ;-) :-)
Tipoval bych to tak na 16 - to člověk bývá nejnaštvanější... docela ses trefila, většina lidí to cítí podobně - prostě se těm kolem nezavděčí. Problém je trochu v tom, že když se jim zavděčí, taxi toho nevšimne...
Ari : Jako Tvůj popis...Hihi, čím to asi bude, dvojčátko ;-) ??
Bezinka : Není to o hledání chyb na druhých, ale o snaze vypořádat se s tím, že jsou hledány na mě ;-)
a taková jsem já... i já... TIP
Můžem jen mlčet a žít...
tip...
Ne, to nemá být o mě, ani o hledání chyb na druhých - je to o tom, jak je lidé, na kterých mi toho času ještě trochu záleželo, hledali na mě - a co jsem si o tom myslela...
Sakryš ,to je úplně jako můj popis :-DDDD
T*I*Pík pro Narri ;-)
sk8ergirl : Ale to, že se nikdo nezavděčí každému znamená, že se alespoň někdo zavděčí někomu...A to je rozhodně pozitivní, ne :-) ??
Narriel: Jo to určitě, s tím s tebou souhlasím, něco pozitivního na tom životě musí bejt :-))).A to je určitě dobře....
Já bych to nebrala tak tragicky, protože podle mě se nikdy nezavděčíš každému, ale tak už to hold je...
... je to pravdivé, ale zdá se mi to spíš jako úvaha, vůbec by se to nemuselo řadit do veršů... a není to jen o tobě.... je to o hledání chyb na druhých....
nar: ..jo, jejich problém, ale někdy mě to pěkně bolí...když ti vpálí něco do očí nebo potkáš na ulici kluka a slyšíš takový to "jééééžiš"
Mělo to v sobě kus pravdy ... takoví bohužel jsme. Líbilo moc ...T.
A když se snažíš nedělat nic, jsi nezajímavá ba až snad skoro mrtvá...
Moc hezky podané *
mně poslední dobou řikaj že jsem zvláštní...asi tim myslí "seš divná"..by stačilo bejt normální
Gaston : To mně říkají celý život :-P Jen proto, že jsem, jaká chci být sama, a nejsem, jaká chtějí oni, abych byla :-) Ale víš co...?? To je jejich problém :-) !!
_JiKo_ : Exatcly :-)
jinak jako dílo to není moc super ))))
btw pokrytec myslím spíš než mlčí, něco jiného říká a něco jiného dělá, ne?
_JiKo_ : Technicky vzato máš pravdu, ale tohle dílko je už staršího data a je to jakýsi puberťácký výkřik do tmy, odpověď na věčné řeči rodičů... :-) A reaguje na jejich výrazivo, třebaže ne vždy použité úměrně tomu, co chtěli vyjádřit :-)
Ještě z dob kdys jim chtěla dát k vánocům dárek od Ál-Kaidy? :-))
opravdovy. do jedny takovy holky jsem se zamiloval :o) libi :o)