Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHadí plémě
27. 04. 2004
11
0
9809
Autor
Morasten
Krása divočin a vyhřátá země
Pro naší podobu prý ďáblovo sémě
Hlavička, jazýček k zulíbání
Slizké tělo je jenom zdání
Hadí tělo se skrývá v trávě
Cení zuby - tak rychle a hravě
Hadi a všechny plazi světa
Kolem Vás ať příroda vzkvétá
Vaše kouzlo ať proudí ve mně
Ať stále těší nás hadí plémě
Noe ráda bych skočila, ale ať jsem prohledávala kluby jak dlouho jsem chtěla, netuším do jakého bych měla skočit ;o))
Marky2: Nemusíš dál hledat. Již staré altajské přísloví praví: "Nenajde-li hadice hada, had hadici pomůže". Stačí 2x kliknout. Poprvé na odkaz: Hadí plémě v hlavičce tohoto díla. Skočí to na úvodní stránku klubu a pak (podruhé) klikneš na "stát se členem". :)))))
Blackcurrent
28. 04. 2004
to sis mohla odpustit... :)))
jinak Noe1...tos přišel o vzkaz ze tě pověsim za hada do průvanu jestli se do mě budeš navážet... za tu couru pekařskou!
Rezavej_řetěz
27. 04. 2004
Báseň je pěkná. A hadi jsou prastará stvoření, nehledě na jejich význam v mytologii (a teologii:).*
Nicméně plazí krev je studená,tu můj jazýček nerad
Gaston: Ty seš nějaká had a vá. Nikdy bych si nedovolil říkat couro, natož pekařská, kdybys to neměla napsané v rubrice povolání ve tvém autorském profilu - oslovení Pane Zebro ti je milejší :)))))).
Morasten: obnovuji *t. A děkuju za věnování :)))
Jo, plazí, hadí, můžu a moc!!! Mám doma gekouška a měla jsem hroznýše, T*
ty jseš HADavej, noe. Ale tohle mam vyreseny. Si ale asi nevzpominas:)
HAdi, HAdi... ja sem halt pres chlupy no:(
Zebra: Přes chlupy nebo chlapy???? Vlastně proč se ptám, splňuji obé :)))
Marky2: šup k nám do klubíku :))))) neváhej a skoč.