Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSklenka v poušti
28. 04. 2004
15
0
9695
Autor
Seregil
Napij se.
Vyléčím tvou lásku.
Jen letmé
pokrčení ramen.
Vášeň otupila
smysly.
Brzy však
vyschne studna
lákavého moku.
Napiješ se
jednou.
Víckrát už ne.
gabio. NOTOR??? tak to beru osobně... nepiju tolik abych mohl říkat že.. Chlastám jak notor a to je i můj motor...
:)
neber, nejsi notor...
jen mě fascinuje, že se ve spoustě tvých dílek objevuje: Mok, piješ, nepiješ, ...:)
jestli jsem urazila, tak to se omlouvám
gabio... probůh.. neurazila, jen jsem se nechal trošku unést...
.... no objevuje se tak, protože u toho většinou njeco lemt.. pardon piju... :))) a to se často promítne...
*Zamyšlený pohled*
"Vrátím se", pronese pomalu
"Až budu myslet, že to pochopím..."
Hezoučká...
Navždy_Tvůj
18. 05. 2004
Navždy...
Dík... tenhle "problém" řeším s kolegou již skoro rok...
táhne se... chvíli dobrý a chvíli je na dně...
ta žena je hodně komplikovaná ... a on taky....
drsně řečeno ... forma se hodí k myšlence..
přesto - některé vášně jsou silnější než láska.. a vydrží déle..
To bezpochyby Elyn... jenže jen vášeň lásky umí otupit..
tedy myslím po hodně určité době.. a určitých věcech, které se stanou....
Vím, jak to bylo s tím mým kolegou... a stále to řeší, byť se situace (snad) uklidnila...
Don´t_worry
01. 05. 2004
iste? láska - ak je to láska, podlľa môjho názoru neprestane, po napití (nech by dotyčný ochutnal čokoľvek), jedine, že by to bol ošiaľ. A možno je.
Chlastáním se nic nevyřeší :-)) Nejsilnější zbraní jsou slova a nejlépe z očí do očí... Chce to odvahu a trpělivost, ženský jsou někdy hrozný ;-) (ale jen někdy...)
No.... o chlastu to není tolik....nebo tak jsem to nezamýšlal..
ale samozřejmě máš recht...
Potom by se kolega ale neměl nechat vést jen slepou vášní. A i když jednou "ochutná" a dopije do dna, muže přeci "dolít" znovu a život (vztah) jde dál...
DanielRagín
28. 04. 2004
pěkné praktické
**
btw: chutná nádherně plesnivá rosa na zprahlém jazyku, mně občas víc než bujaré víno..