Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDárek
07. 05. 2004
1
0
3770
Autor
Bering
Osoba, kterou miluješ, ti vždycky dává ten nejkrásnější dárek.
no, milá aiilo, už jsem to tu párkrát musel vysvětlovat - právě to, že tu osobu "můžeš" milovat, je ten nejkrásnější dárek od ní...
Rezavej_řetěz
10. 05. 2004
nemám na mysli hmotné dary - jestli jsi to tak pochopila. i když na ně se to myslím vztahuje taky, alespoň s tím mám takové zkušenosti.
pozorovatel
07. 05. 2004
pozorovatel: to je přesně ono. když někoho miluješ, tak to je právě ten dárek od něj.
nechtěl jsem to tady tak rozebírat, ale když už se to tak rozvrtalo, co už... :)
pozorovatel
07. 05. 2004
dobrá tedy, zítra přesně o půlnoci se sejdete v opuštěném dvoře starého kláštera. sleeping - jako zástupkyně něžného pohlaví máš právo zvolit zbraň. sekundanti vám budou přiděleni mnou. :))))))
ona nás taky milovanaá osoba ani sama milovat nemusí...
tam bych viděla háček..
pozorovatel
07. 05. 2004
ne ne, co by to bylo za život, kdyby v něm člověk nikoho nemiloval?! a ta osoba ani nemusí tu lásku obětovat, ale svou existencí tvůj život naplňuje a řečeno s trochou nadsázky - dává ti smysl žít... možná jsem maniak. :)
pozorovatel
07. 05. 2004
souhlasím - už jsme to rozpitvali dost. možná ten citát zase stáhnu, i když bude škoda téhle diskuse...