Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHřbitov
09. 05. 2004
4
0
4183
Autor
Bayllies
Hřbitov
Pach mrtvol je tu cítit
Je to tak nedá se svítit.
Lidé tu v poklidu podzemí leží,
Ať je horko, parno či sněží.
V noci se hřbitov zdá hrůzný,
Ale na to je názor různý.
Mnohem strašnější jsou lidi živí,
Nepřející, zlí a peněz chtiví.
Hele asi se budeš s¨mát, ale já to s písmákem moc neumim, takže se neubránim otázce... proč seš žlutej?
Adelan zkus si jít na nějakej neupravenej hřbitůvek s ne moc dobře zakopanejma človíčkama a neboj ucejtíš...
Myslím, že to není báseň epická, kde je nějaký děj...? Je to momentka, rozvedený pocit, myšlenka... obsahově to něco do sebe jistě má, forma mi nesedí, příliš jednoduché rýmování...
Pach mrtvol je tu cítit...
to jsem na žádném hřbitově ještě nezaregistrovala...ani po tom nijak netoužím...brr. Ale vůbec nevadí, jako hyperbola je to docela na místě, umocňuje to pocit...:-)
já mam hřbitovy rád, je tam klid, všeobjímající klid a svým způsobem tam cítím smíření, harmonii a tak vůbec. Dá se tam utéct z okolního světa, jde o to na jak dlouho. Na chvíli i napořád. Když už bych psal o hřbitovu, pak asi právě v tom klidnějším duchu. Ne jako ty, ale to je věc individuality.
Nelíbí se mi spojení: Ať je horko, parno...
když je významový obsah tak podobný. Měli by tam být spíš kontrasty, když začínáš slovem AŤ, ne?