Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUtrpení v nemožnosti lásky
09. 05. 2004
1
0
464
Autor
Markytka
Kus duše, kus duše mi vyrvali z těla a neptali se.
Stín mé lásky stál, nepohnul se, mlčky sledoval svou zkázu.
Tyto sobotní myšlenky jsou děsivé a spalující.
Snad mi andělé dovolí vše s lehkostí jejich křídel prolétnout,
avšak má naděje je tak prchlivá a stále se vzdaluje.
Proč zrovna já?
Nemám kam jít, kde spát....nemohu otevřít dveře.
Ta myšlenka, že je tam s ním jiná žena, mi rve duši ven.
Co musím ještě vydržet?
Mé lásky jsou tak děsivé, ničivé a ponižující.
je to hodně syrový, možná by si to zasloužilo trochu hlubší anebo poetičtější zpracování... a propo: doufám, že bude líp!
taky jsem něco podobného zažil...líčíš to všechno docela zajímavým a až syrovým způsobem, ale celkově se mi to líbí...
m.
"Mé lásky jsou tak děsivé, ničivé a ponižující..."
Je mi to moc líto...věř mi...ale je to všechno jen její odvrácená tvář...až Ti láska ukáže i tu druhou ...(a přeji Ti, aby to bylo brzy) ...ustrneš nad její neskutečnou krásou...na to je třeba myslet...pro takovou lásku je třeba žít...(a neotáčet se stále...a nebolet...i když by to v Tobě chtělo bolet strašně...velmi dobře to znám…)
Jeden (přesmutný) TIP na bolest…a díky!
Právě proto, že je to známé, by to možná nechtělo tak jednoduché zpracování
ano..souhlas s Garcií..šlo by to lépe a s nadhledem...chlapi jiní nebudou, ale my také nejsme andělé..:-)