Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMANIFEST FEKALISMU
04. 09. 2000
6
1
6267
Autor
FEKÁL
Vážení spolusráči,
vážené spolusračky,
sere vás také občas celý svět? Býváte nasraní a nejste si zcela jisti, kudy se mají ubírat Vaše kroky?
Díky každodennímu usilovnému soustředění ve snaze dobrat se podstaty všehomíra, protlačili se někteří z nás k nevyhnutelnému závěru, že veškeré problémy, utrpení a strasti života jsou způsobeny přebytečnými tlaky, zejména těmi v krajině břišní. Abychom předešli mrhání a marnotratnému zacházení s tímto neprávem opomíjeným zdrojem náhlé inspirace nezadržitelně tryskající z neukojené vnitřní tenze, obracíme se na Vás s naší vizí a programovým prohlášením.
Vyzýváme k mobilizaci všech tvůrčích sil, které již nadále nemohou odolávat nástupu rostoucího výstupu. Tento reakční přístup se nám jeví jako dlouhodobě neudržitelný. Nedržme proto naše sračky v sobě a ponechejme jim volný průser. Musíme spojit své síly, aby v naší tvorbě místo temných barev smutku převládly přeci jen veselejší pastelové tóny. Popusťme uzdu fantazii a uvolněme svěrače. Dovolme těm skrytým silám v nás naplno se rozeznít v mohutnou symfonii. Semkněme se v jednotné literární frontě proti každodenní záplavě všedních sraček a společně vytvořme nový, lepší průjem.
Výsledky svého neochabujícího úsilí nám posílejte. Zdařilé či jinak hodnotné kusy budou uveřejňovány v občasném almanachu našeho hnutí pod výstižným názvem Jímka.
Za organizační výbor
Miroslawek, Tynic a Vio, v.r.
1 názor
Miroslawek
05. 09. 2001
Zápach už vyčpěl ;-)))
Mluvil jsem s Vílou... má nový příspěvek a ten stojí za to!!! ;-)))
Jó to by šlo. Vybavil jsem si hodně starou říkanku, kterou jsem pasl tak před 15 lety.
Tři mocné prdy vyšly z mého těla
prdy tak mocné až se Země chvěla
Tři prdy jejichž ozvěna se táhne vesmírem
a já řvu, že tady taky sem
Prdnu si ješté třikrát ať každý tuší
jak má prostý člověk rozervanou duši... (no dneska to vidím tak, že bych si přitom rozerval něco úplně jiného :o)
O.K.
Už zas? ;o)
Nechceš tam dát "Musíme proto spojit své víly...?", když jsem
už byla u toho? ;o)
Kastele, gratuluji ;o)))
a kurňik! Vono jsme se to dopřeposrali i do jednadvacátýho?!:o)
No, tak to by chtělo oživit!
Už na to existuje klub?
Měla bych doma romantickou povídku o prdu!:O)
Konstantinidisová
06. 06. 2001
Zajimava teorie, ale myslim ze je jedno kde se kdo posere a kam nasere.Kdyz mate tak ty hovna radi tak serte do pytliku a pak si ten pytlik poveste treba nad postel. Zkuste si nasrat na hromadku a vemte si lopaticku a kyblicek, pak si muzete hrat na krtecka a prehazovat hromadku hoven z jedny strany na druhou. Bejt vama tak tam pridam jete text o spravny strave, pac kdo nezere ten nesere.
Zajimava teorie, ale myslim ze je jedno kde se kdo posere a kam nasere.Kdyz mate tak ty hovna radi tak serte do pytliku a pak si ten pytlik poveste treba nad postel. Zkuste si nasrat na hromadku a vemte si lopaticku a kyblicek, pak si muzete hrat na krtecka a prehazovat hromadku hoven z jedny strany na druhou. Bejt vama tak tam pridam jete text o spravny strave, pac kdo nezere ten nesere.
StvN: tak tos me rozesmal jako nic uz davno :-)))
JiKo: taky dobry
Lee: :-))
for all: Je to hnedy, zabaleny v rucniku a desne to smrdi. Vite co to je? Ze ne? No prece mrtvej kralicek azuřiť :-)) Mimochodem s jednim neplanovanym posranim se mam skvjelou historku. Ale tenkrat to moc skvjely nebylo :-((
PÁNOVÉ!
I přesto, že vámi sestavený manifest je v jistém smyslu pouhým epigonem, mého již dříve zde uveřejněného Nanifestu skupiny Bust, weist, hips, jsem ochoten připojit se k vám, neb jak patrno jde nám zřejmě o stejnou věc, ve které boj má být společným a nikoliv zbytečně tříštěným drobnými názorovými rozkoly, ku jejichž sjednocení navrhuji uspořádat nic menšího než FEKALPARTY.
Na další spolupráci se srdečně těším a jedním dechem, s návrhem na opětovné oživení dobré tradice všech vtipů o prdění, které stejně jako věta Miluji tě. se nikdy neoposlouchají a vždy budou nepřebernou studnicí smíchu a vulgární nevázanosti, zde by se ovšem hodilo spíše slovo vulvální.
Miroslawek
06. 09. 2000
nenechme se ovládat vlastními výkali
ochočme si je a serme na cíl
kdo je bez viny ať se první usere
hovno jsi a v hovno se obrátíš
hovno k hovnu sedá
dobré hovno drahé
kdo jinému hovno sere sám do něj padá
k darovanému hovnu nečuchej
lepší průjem v hajzlu nežli hovno na střeše
recyklujme naše sračky
heslo den
kdo nesere s námi sere proti nám
FUCK OFF
onehdy jsem četla na záchodku jakémsi překrásný výrok, cituji:
"Přišel jsem se sem vysrat... a vono hovno"
:o))
Tramvaj:
"cítím tady maliny..?"
"Máte pravdu paní, právě jsem se posral po malinách!:o)"
A bůh řekl Hovno!
A viděl, že hovno je dobré.
A oddělil průjem od zácpy.
... :-)
Kluci, ten závěr se Vám teda povedl...;)))
...mohutnou symfonii...;)))
Jen tak dál...;)))
UPLNY SOUHLAS Se SONATINOU.. ((( Prehanite to, hosi..a BLBE..( a to jsem to necetl cele..)
Abych to uveddla na pravou míru, tim ošklivým slovem jsem myslela něco jako Sonatina. No hodí se snad takový slovo ke mně?
no, nesmele bych k tomu navrhla pripojit muj odveky neuskuteneny pokus o zapis do Guinesovy knihy rekordu a to v: masove-radovem srani do sadry naplnujicim tak vseobecne rozsirenou potrebu lidstva vzdy a vsude za kazdych okolnosti hodnotit sva vlastni h..vytvory. a za beee, zajistit pro eventuelni zvlaste vydarene exponaty jejich zvecneni v podobe sadroveho odlitku:o))))
Jestli uz nekdo na Guinese nasral, tak mi o tom reknete, abych se netyrala marnymi nadejemi, ze budu prvni:o))))))
To jsem si mohla myslet, že za tímhle nemůže být nikdo jiný než Miroslawek(a spol.)
Jménem organizačního výboru si Vám fšem dovoluji poděkovat za podporu naší bohulibé aktivity, zvláště pak jesterovi, Sonatině a Ladě ;-)))
Dále děkujeme za tvůrčí podněty... jen houšť, kalinko ;-)))
Brzy spatří sfětlo sfěta první dílo almanachu Jímka, máte se na co těšit :-)))
cheche :o) Žeby naše "veledílo" začalo označovat netolerantní a jistým způsobem omezené lidi ???
Miroslawek
05. 09. 2000
Ale Miroušku, myslela jsem, že to bereme všichni s rezervnou. :-)) Tak se nerozčiluj.
Miroslawek
05. 09. 2000
má to něco do sebe, ale z mýho světa to neni. aspoň to má hlavu a patu, to se mi na tom líbí. co mi nesedne je . . . přemíra morálky. prostě hromadné akce nejsou moje hoby a bobky činím intimně - v klobouku
Temná hnědá sračka
se plížila záchodovým potrubím
byla to řídká hnačka
sem zvědav s čím příště se pochlubím ..
Seru na vás (to jako že se připojuji k maniseru) :-)
Kdyz provokace.. tak provokace, ne?))hahahaha))))
Ovsem do Anglie visa nedostanete.. ))
a podle poctu "cetlych" je videt.. ze holt tohle tema je blizke..))ESTETICE ZDAR!!
Oj oj oj
každodenní boj
začíná mi po ránu...
po houbách či banánu
bolestí tu taju ?
tohle nevyhraju...
Milí sousračkovci... připojuji se svým něžným dívčím hláskem k vašemu přejemnému Maxifestu bohulibých aktivit našich svěračů...
SVĚRAČI A SRÁČI VŠECH ZEMÍ ZHNOJTE SE !!!
na záchodě je to
oh, oh
leta letoucí
oh, oh
nevyzněle, oh,oh
o hovnu
a tak si tam
oh, oh
ku zpestření sraní
oh, oh
a tak si tam asi
budu muset, oh, oh
nainstalovati
knihovnu!:o)))
PS: Upřímně Lee(mu či ííí) závidím datovatelnost (hodinu ranní mám na mysli) jeho (ev.její) fekální pravidelnost:o))) /kde se to bere a jak se to dělá???!!!!:o)))/ :o)))) Ráda se nechám ve své všeobecné neukotvitelné nepravidelnosti poučit alespoň po této ryze prakticky příjemné stránce. Už párkrát jsem totiž zaslechla cosi typu: dobře se vysrat /slabší nátury nechť blinkají bez komentářů/ je mnohdy lepší než pořádnej orgasmus!!!!:o))) Věřím tomu, ale ráda bych si tuto radůstku osvojila v praxi!!!!:o))))
hň hň hň... třeba mě jednou přemůže vnitřní pnutí a přispěju k tomu, aby ten náš svět byl jen o malinko, ale přeci jen lepší místo...
Poserové nebo posranci všech zemí spojte se? ;-)
Já jsem spíš ten pozér, eh, co jsem to chtěl vlastně říci? Jo, do toho hoši, stejně je všecko posraným navrch...