Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemoc zvaná láska
24. 05. 2004
1
0
2641
Autor
Aviva
Marně mě konejšíš a těšíš, že nemám se čeho bát.
Nemám prý toto vůbec psát, marně mi oči zavíráš.
Jsem nemocná strašlivou hynoucí nemocí a ani ten
nejlepší lékař mi bohužel nemůže pomoci.
Jediný, kdo pomoci mi může, jsi ty.
Já, raněná nemocí zvanou láska, při které stačí
jediný tvůj pohled a má teplota stoupá.
Pohled, při kterém srdce přestává tlouci,
jako při silném infarktu.Třas rukou, žloutnoucí tvář,
jako v posledním stadiu rakoviny.Skvrny na tvářích,
ruměnec, jako silné popáleniny.
Nakonec se stejně dívat přestaneš,alespoň na mě,
a já vydechnu naposledy...
aviva: musím súhlasiť s voloďou, láska je krásna. ty si sa teraz sklamala a prežívaš ťažké obdobie, preto tak píšeš. mne sa tvoje dielo veľmi páči, pretože je smutné, tragické. (jeden čas som taký istý názor na lásku a tiež som tak písal, ale zmenilo sa to). ZMENÍ SA TO.
Steven:tak takového člověka nechtěj poznat, žlutá je ještě ta z hezčích barev, které při pohledu na něho chytám.Ale je pravda,že spíš zelenám:-)
Páni,úplně s tebou soucítím,takové stavy znám velice dobře.Snad se dívat nepřestane,píšeš hezky,byla by tě škoda.
Ten_co_dává_avíza
24. 05. 2004
jo jsme v podststatě mistři v plavání ve vlastních pocitech. V tvé básni jsem si pěkně zaplaval, a uvolnil, diky.
Ten název není strojený.Je naprosto přesný, ale pokud ti to tak připadá.Asi jsi tu nemoc ještě neměl a nestonal si s ní...
Já nemůžu souhlasit,láska není krásná,láska je pěkná svině(pardon za to slovo)
Aviva: Heheh ... kdo je svině? Láska? Tak se jí vyhýbej, ona Tě bude vyhledávat. Na hloupý argument ještě stupidnější protiargument.
Toho nebo Tu,při jejímž pohledu cítíš infart a žloutne ti obličej,bych docela rád poznal. Musí mít asi neskonale silnou auru. Mně se ještě nestalo,abych při pohledu zežloutl :-)