To se mi líbí moc.Já, když slyším nějakou cizí krásnou píseń, tak mám potřebu ji mít v češtině.Tohle je velmi zdařilé.
to už jsem někde slyšel :D *t*
Krásný text ..doopravdy..snad bych jen skončil u..na ptačí zpěv..o
Synáček: Děkuji.
Máš pravdu - i suché hnízdo může obživnout... Dreamův obrázek je skutečně sen.
"Samota chodí spát
do prázdných hnízd
na uschlých větvích,
které už dávno zapomněly
na ptačí zpěv..."
Ano… to je skutečně dokonalý symbol samoty… prázdné hnízdo na suché větvi…
Ale v té básni je naděje… je krásná…
TIP…a díky
dream: Tady je jasně vidět to... o čem jsme nedávno spolu mluvili... Ty nedáváš (jen) obrázky... Ty těmi obrázky mluvíš...
Opíšeš verš o prázdných hnízdech na uschlých větvích... o symbolu samoty... a smrti... ale svým obrázkem vdechneš(!) život ... a změníš smysl slov...Takový paradox!...(… a taková nádhera...! )
Necítí se sám,
kdo miluje.
Samotný je ten,
kdo lásku nedává.
...ano, tomu věřím, je v tom ¨vyšší spravedlnost", ale ... můžeš milovat a cítit se sama a ten kdo nemiluje je obklopen city těch druhých.... Přesto, dávat cit je nejvíc...
ja nevim....dost napadu mi tam prijde preejatejch ze znamejch pisni (uz ten nazev treba)...
Název písně jsem převzala schválně, mám ji ráda jak v podání Helenky Vondráčkové tak Gilberta Becauda. Proto jsem taky do prologu napsala Podívej, kvete růže, podívej. Původně jsem však básničku pojmenovala Podívej a podnět k napsání dalo právě tohle slovo napsané do sněhu někým neznámým. Řešila jsem tehdy problémy s jedním blízkým člověkem, který se začal utápět v depresích a dost jsme právě o tomhle slůvku diskutovali. Ta básnička vznikla pro něho...
O žádné další písni, z níž bych něco převzala, nevím.
Mrazivý žár samoty
zpívá píseň meluziny
samota chodí spát
do prázdných hnízd
na uschlých větvích
Necítí se sám
kdo miluje
Samotný je ten
kdo lásku nedává
Moc pěkná báseň,. má hlubokou myšlenku, děkuji a dávám veliký TIP
*** někdy podobná slova mohou pomáhat.
Miluju slovo navzdory.
Líbí se mi poselství.
Věz, že věci nejvšednější
bývají nejvzácnější.
A tak běž dál
navzdory všem prohrám
a dojdeš k novému ránu,
moc hezké, hluboké - k zamyšlení a taky pravdivé...
podobné básně se mi moc líbí---má to hlavu a patu a s myšlenkou si naprosto precizně hraješ a pracuješ s ní
Upřímný TIP
měj se fajn a ať Ti to tak hezky píše dál !!!
m.
Děkuji moc Vám všem.
Vesuvanka, moc ráda Tě vždycky vidím.
Rowenna, fakt pomáhají.
Dream, díky moc za obrázek, jsou tak bezbranná.
Navzdory_ctenarum, taky miluju takove ty skoro archaismy.
Waawe, jeste jednou díky.