Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMuzejní noc
01. 06. 2004
0
0
4129
Autor
Bebitka
super akce v Praze!!!
dne 5. června vypukne od sedmi večer veliká věc: většina pražských muzeí se zdarma (až na výjimky) otevře návštěvníkům... po městě budou řádit speciální zdarma linky... no nevyužijte to! :-)))
vhodné pro všechny, odrostlé děti nevyjímaje
Igor_Indruch
01. 06. 2004
ale houby, ty stránky jsou náhodou moc pěkný...
takový hvězdářský... kdyby nebyly, včera v metru bych si jich na posteru nevšimla... zmlsanci! :)
Igor_Indruch
01. 06. 2004
info o muzeích jsou asi schválně stručně, což osobně vítám, protože bližší věci si můžu najít na stránkách přímo toho kterýho muzea... takhle vím, co můžu čekat toho pátýho... co je skrollovat nevím, ale asi myšítkem popojíždět (?)...
dopravu odflákli, to máš recht, ale třeba tím chtěj naznačit, že jsou to stálý trasy, který ale budou ten večer/noc zadara... čili seznam zastávek je stejnej jako obvykle... třebas...
ale smutný nejsou, jsou večerníčkový :))
Igor_Indruch
01. 06. 2004
zaslechla jsem slova jako "prostý"...?
a "manýry"...?
no no, nepouštějte se mi tady do disputací o nešvarech NM, please, to by moh bejt dobrej repelent... a proto tady ta upoutávka fakt nevisí...
děkuji pěkně
Vella: já vím, o tom nepochybuju... jen tady netřeba plašit event. zájemce...
takže kššššššššššššc!
checht
Vella - prrrfektly jůůů (aneb to seš celá ty)
jasně, že je to super akce :-)
Jé... potřebuju u někoho přespát, kdo se mě ujmé?????? ;o))))
Za zaslané gratulace a kondolence, případně reminiscence předem děkujeme ;o))))
m.
Prokletí... hmmm, čirou náhodou jsem zrouna sama doma... :-)) máš kliku, holka! :o)