Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGenerativní gramatika
02. 06. 2004
13
0
7372
Autor
Makča
Uprostřed chladu logiky
pocítím náhle deficit emocí.
Uložím tedy knihu
N.Chomského Syntaktické struktury
namísto knihovny do postele
a něžně přikrývám...
"Ač rodu ženského, stejně nepochopitelná jako chlap",
zašeptám s respektem,
zatímco popotahuji deku,
aby jí netáhlo na hřbet. y
Chuděra malá, stokrát ohmataná,
a přesto nepochopená.
Jako já.
irelevantní...
je to všechno roztomilý, vtipný a chytrý .... sakra :-) mohlo by z toho fakt něco bejt .... dotáhnout tohle psaní ...do životní empírie ...
to je supeeer!
(nas teda ucili, ze chomsky je mumie, nicmene spat jsme s nim taky museli)
Jo, ještě mi visí ve vzduchu otázka, komu (a kolik) že to jinak táhne na hřbet? My povrchníci už jsme takoví. Dík.
Victoria_Lucas
21. 06. 2004Minim_Sladkyj
19. 06. 2004
Vissel: ale né..snad nejsi nějaká logička..znám jednu z ústavu pro počítačovou lingvistiku a takhle jsem si tě teda nepředstavovala:-))))
Chalmin: jaká kočka mačka, ty poeto?:-)
Karel: no, já spím v knihovně a do postele dávám knížky, každou noc jinou, aby si to užily všechny spravedlivě..někdy tam dám třeba Babičku B. Němcový a Obratník raka H. Millera a představuju si, co si asi povídaj, když musej spát pod jednou dekou:-))))))
závorka: tady jsou na tom písmáku samý chytrý děti..já..teď koukám i ty..:-))))
Fou: ..také tě fascinuje jeho geniální koncept pohledu na jazyk?..zvláště miluji pozdější revize, ve kterých dal na výtky kritiků a obohatil svou teorii o interpretativně sémantický komponent, který zabudoval do té původní z roku 1957 tak organicky, že jim všem vytřel zrak..fou, pojď si se mnou povídat o generativní gramatice, nenacházím v tomto povrchním světě adekvátního partnera:-)))))))))))))))))) a byla jsi asi Fou velmi unavena, protože si si spletla vlastní identitu..snad ráda ne?:-)
...a až mi hrábne (jako by se stalo), tak za to můžou Oni, protože to maj v plánech, který nepočítaj s mým křehkým dívčím rozumkem, který už se lisuje někde mezi stránkama těch ošklivejch knížek..a už dost o tom:-)
kecáš, to snad není možný..já jsem k tomu jen tak lehce čuchla, z hodně velký dálky..a to mi pověz, co tě na tom lákalo takový leta?..ale když tě tam nevzali, tak to budeš asi ještě docela v pohodě.. já to mám nejspíš zkreslený, ale když jsem seděla na tom matfyzu, pozorovala okolí a modlila se, ať se mě proboha nikdo na nic nezeptá, tak já tam teda viděla věci..:-)
:-)))))...to voni se při přímačkách většinou ptaj..mně se taky kdysi ptali, já jsem to nevěděla, tak jsem si vzpomněla na heslo i mlčenlivý hlupák může vypadat jako chytrák a jestli ho znali taky a ocenili mou zdařilou aplikaci, to nevim, ale nějak to vyšlo:-)..a že je to lepší, že seš nakonec ta umjelkyně?:-)
..no a já lozila po Holešovicích 5 hodin, hledala jsem tabulky ulic, protože jsem si pamatovala jenom název a děsně jsem se divila, že na začátku a na konci je stejnej a nikdo mě nikam neodvezl..to voni asi vozej jenom obzvláště krásně zhýralé osamocené ženy..tak to budeš asi kočka Vissel, protože já na devadesát procent vim, že mě by teda nevzali:-)))))))))))tak ahoj, já musím být odejita, ač mi to..srdce..krvácí..no..vopravdu...
Jó ta gramatika. Jasný tip*
Vissel: Bez deficitu emocí by logika byla emocí samou. Logika je prostě a zas jen logikou bez ničeho...
jo, ale jo (líbí) T (...čím vyšší je úroveň programovacího jazyka, tím větší je semantický obsah jednotlivých syntaktických elementů tohoto jazyka...)