Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se!!!-MRKWÍSAT V PRAZE-!!!
08. 06. 2004
1
0
3719
Autor
ch_34
Vážené i nevážené a vůbec všechno písmáctvo, dovoluji si vás pozvat na koncert jablonecké kapely MRKWÍSAT.
Přesněji řečeno: hraje v kavárně NA PŮL CESTY,
a to tento čtvrtek, tedy 10. června roku 2004.
Přijďte tedy v osm večer.
kapela:
kavárna:
http://www.greendoors.cz/cafeindex.htm
proč ste neřekli, že je to na Pankráci...
jaktože sem si myslela, že napůlcesty je někde úplně jinde...
(hehe)
(tak to možná pudu)
tur: a není náááhodou napůlcesty v práglu dvakrát? bych řekla, že i ju...
A já jedu ve čtvrtek domů, v pátek mi budou vrtat nervy v puse. Takže se milerádo uvolním, hergot, šmoulo, ty mi umíš udělat radost! A víš co? Jsem traktorista!
semínko, předrahé semínko, já bych tě chtěl fakt vidět, jak si to štráduješ na zetoru přes pole u temelína.... už bys doorala a mířila bys s radlicí rozehnat blokádu rakušáků....
brm brm... brm brm brm brm brm....
Semčoune! jó!
budeš mě vozit, já vim že budeš. dvakrát kolem václaváku za zmrzku nebo karamelky, bereš?
Semeno (důležitě a slavnostně)..gratuluju ti, voe!
Bebitka: je-li možný, nejsem tupoň a odpornej neznalec k tomu...
Ale já neumim po poli. Já jenom na silnici. A to taky ne dvakrát jistě. No, ale zvládnu vyměnit kolo a zapojit přívěs.
Až mi koupíte traktor, tak vás budu klidně vozit....... :o)