Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro snílky
18. 06. 2004
0
0
1474
Autor
Elien
Přemýšleli jste někdy nad tím, proč potkáváte stále více lidí bez fantazie a víry ve sny. Lidí, kteří si nechtějí připustit, že na louce za domem v noci tančí dryády, v rybníčku u lesa sedá vodník, kouří dýmku, tiše si brouká veselou melodii a v lese světlo měsíce dopadá na stříbřitě zářící srst mladého jednorožce… Zbylo nás málo. Nás snílků, kteří stále doufají, že je víla políbí na dobrou noc a sliční elfové uloží do voňavé trávy pod stoletými stromy. Jak dlouho ještě dokážeme snít?
Taky bych viděl fantazii v něčem jiném, je ale pravda, že mnoha lidem zoufale chybí, a s ní třeba smysl pro humor…
Minim_Sladkyj
19. 06. 2004Minim_Sladkyj
18. 06. 2004
promin me ale neprijde ze clovek kteryho jsi popsala je snilek
to je spis milovnik pohadek
snilek je podle me nekdo upne jiny
to je ale muj osobni nazor
jinak Minim_Sladkyj ma docela pravdu, ale i tak muze mit clovek sny
Mít fantasii neznamená věřit, že ti za chalupou tančí víly.
Právě naopak. Kdo věří na víly, fantasii nemá, protože pouze interpretuje to, co někde už viděl nebo četl. Navíc víly skutečně nejsou. To není projev nefantasie, když si to člověk myslí.