Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dala jsi mě samotě lásko

23. 06. 2004
1
0
6177
Autor
TomPerys

Bloudím městem zcela sám,

oči rudé od slz mám,

to lásko myslím stále na Tebe,

když zdá se že na mě padá nebe,

 

U lavičky nad sklenkou piva,

utápím žal prý to tak bývá,

prší a mé slzy se ztrácí v dešti,

co ještě mi asi víly věští,

 

Tvůj úsměv a modré oči,

je mi špatně hlava se točí,

Tvé doteky a slova,

do pláče je mi znova,

 

Chtěl jsem jenom Tebe a něco Ti dát,

co by Tě u srdce mohlo silně hřát,

mojí lásku a mé srdce to vše jsem dal,

při Tobě vždycky jak Anděl stál,

 

Teď to všechno skončilo a já se ptám,

za co tohle všechno mám,

já zlý na Tebe nikdy nebyl,

a i když jsi mi ublížila hodně,

odpustil sem a šel s Tebou dál rovně,

a Ty mě opouštíš kvůli jedné zprávě,

já ležím pod hvězdama sám v trávě,

 

Pláču a vzpomínám na nás,

na lásky naší hezký čas,

že nemilovala si mě se věřit nechce,

ale nechala si mě nějak moc lehce,

 

Pláču když sbohem mám Ti dát,

už mě nemá kdo láskou hřát,

je mi líto že mě opouštíš,

kořeny jinde zapouštíš,

 

Možná někdy na to přijdeš,

jaká jsi byla / jseš,

jak moc jsem Tě já miloval,

že jsem Ti srdce daroval,

a Ty ses mě tak lehce vzdala,

samotě do náručí mě si dala....
Cyprian
18. 08. 2004
Dát tip
Výsadou lidí je odsuzovat, výsadou bohů vidět skrz...

Petr_Pan
11. 07. 2004
Dát tip
Tome - myslím, že Růženka se snažila být mírná... Nemám náladu na další kritiky tady - přečetl jsem to (kritiky) asi do půlky a nenašel v tom nic zajímavého...:-/

maia
10. 07. 2004
Dát tip
Pozeram diskusia dlha, ale citat sa mi nechce. Davam ako vzdy * :-)

Eilil
06. 07. 2004
Dát tip
Terqila.. já netuším, avi jsem Ti neposílala.. až nyní.. :o)

teqrilla
01. 07. 2004
Dát tip
Proč tady mam avi?

teqrilla
01. 07. 2004
Dát tip
A proč tu mam avi zase Eilil?

Jeheheman
28. 06. 2004
Dát tip
Kratas: Aspoň jsi mohl uvést, že cituješ mě. Takhle to všichni přišijou víme komu:)) Neměl jsem na mysli přímo vyhánění ( - např. tebe tu nechceme!:), jen upřímnost. A jestli by občas způsobila neobjevení se něčeho takového v nových nebo dokonce konec podobně slibné písmácké kariéry:)) No řekni.. co by se stalo.. Jenom by bylo míň poněkud hlubokomyslnějších lidí míň otráveno tím každodenním přívalem toho.. emh, to je jedno jak to nazveme a o to pozorněji a ve větším množství by si přečetli díla co za to víc stojí.

Kratas
28. 06. 2004
Dát tip
Jeheheman: Kdo umí číst, ten si to našel, kdo neumí číst má smůlu ;-). Na mysli jsi to neměl, ale formuloval tak, jak to vyznělo. Nemusíš nikomu říct: "tebe tu nechceme". Stejný výsledek dosáhneš když budeš praktikovat (pár z těch víceméně i do budoucna marných se pobyt na P. znechutí ). Z počátku to nelze říct. Přeci. Třebas z počátku nestojí o kritiku, nechce se nikam posunout, ale po čase kdo ví. Souhlasím s tím, že kritika by měla být tvrdá, protože jinak se ten člověk nikam nedostane, ale slušná a věcná. Jakékoliv znechucování pobytu na Písmákovi považuji za ohavnost. Podle mého názoru má mít každý stejné podmínky ať už píše jakkoliv. To že formulace byla jiná, než co máš na mysli je škoda, ale aspoň se to vysvětlilo.

Lyryk
26. 06. 2004
Dát tip
Kratas: Vyhnání obecně v žádném případě nepodporuju. Přesto je nutno říci, že v každém konfliktu, který tu vznikne se tento pocit často objeví. Autor se cítí vyháněn, že jej příliš nevybraně kritizují, kritik se cítí být vyháněn nezvládnutelnou masou neliteratury, která ho zákonitě bolí. Každý má svou pravdu pro své rozhodování, kdo chce přesto zůstat, zůstane pro lásku k poezii.

TomPerys
26. 06. 2004
Dát tip
Kratas ale reagoval na neco jinyho nez si odpovedel. Ty rikas ze se ten pocit obcas obevi a autor se CITI byt vyhanen. SB ale psala, pokud jsi cetl, o zamernem vyhaneni lidi z pismaka a zneprijemnovani pobytu zde.... zadne "autor se tak citi" na to kratas narazel a poukazoval a ja s nim plne souhlasim

Lyryk
26. 06. 2004
Dát tip
No to je tvoje nezadatelné právo.

Nazuna
26. 06. 2004
Dát tip
Tak k básni: název, to se slzami v dešti a poslední verš jsou fajn, jinak nic nového, i když chápu, že autorovi pomohlo se vypsat.. Ohledně debaty: ani já nezpochybňuju autenticitu a kvalitu vyjádřené emoce, ale ohledně hodnocení souhlas se s_b a v konečném zúčtování s Rowennou.

Kratas
25. 06. 2004
Dát tip
To jako myslíš vážně někomu úmyslně a cíleně znechutit pobyt na Písmákovi?

Lyryk
25. 06. 2004
Dát tip
Vidím tu několik nesmiřitelných pravd vedle sebe: 1) s_b má nepochybně pravdu, že literární hodnota této básně je zřetelně nevalná; 2) emoce vyjádřená špatnou básní však nemá nižší hodnotu, to jen jazyk se plete - nakonec ani ostrá kritička nikde neříká autorovi -> ty neumíš milovat, neumíš dokonale trpět; utrpení nikdy nebývá elegantní, jen u šílenců, tam se to najde .-) 3) přinejmenším autorovi je nejasné zdali kritik ztotožnil formální neumělost s obsahem, zdá se, že nejspíš vnímal ztotožnění a hájil proti kritice svůj obsah; 4) prokázalo se, že striktní nerozlišení mezi formou a obsahem v komunikaci o kritice je zdejším kamenem úrazu a další směšování na sebe nedalo čekat -> autor skutečně napadl kritika osobně jako první - nelíbí se mi také jeden jeho naznačený důvod, kdy pejorativně říká: "ty snad považuješ kritiku za tvorbu"; věz milý autore, že kritika tvorbou je a zde toto tvrzení ztělesněné zbytky mé autority vždy bude mít vrchu .-) 5) dojem obhájců autora zřejmě vycházel z pohledu soucitné arteterapie; potkám-li hraničního člověka, nad jehož intelekt případně momentálně formálně čním, musím v diskusi postupovat tak, aby si neublížil a pochopil přesně co myslím; na druhé straně, zdejší poctivý šílený kritik, který dělá tu ohromně nevděčnou práci (spíše rachotu, než nevolnickou robotu) je sám člověk na hranici a zákonitě sám vybuchuje a je nekompromisní -> vím o čem mluvím, sám jsem to zažil, a že dnes tak v tomto smyslu nevyčnívám, je zaviněno tím, že zdaleka nemám sílu číst v podobném rozsahu jako s_b; 7) naučit se vzájemně vážit je pro všechny denně stále stejně těžké i pro ty, kteří to již nejednou dokázali; ale tyto střety svědčí také o neskonalém zaujetí pro věc, což je pro poezii dobré - také to zde s nikým nemuselo hnout a autor by neměl důvod si pokládat vnitřní nezbytnou otázku: " mám poezii raději, než bych nevydržel pár bolestivých štulců od "vždy nespravedlivého" kritika?" 8) za avíza se v tomto případě neomlouvám .-)

Dero
25. 06. 2004
Dát tip
Lyryk: A šestka je kde? :o)) (promiň, musel jsem si rejpnout) ;o)

Lyryk
25. 06. 2004
Dát tip
Dero: .-))) šestka je i mně skrytá pravda .-)))) správně sis rejpnul...

Dero
25. 06. 2004
Dát tip
Lyryk: Šestka bude asi tou ryzí a jedinečnou pravdou, která odhaluje veškerá tajemství tohoto vesmíru a proto je obyčejným smrtelníkům skryta ... na takový šok nejsme připraveni. Smekám před Tebou ... ;o)

TomPerys
25. 06. 2004
Dát tip
U tohodle se musím bránit a napíšu opravdu jen jeden příspěvěk, protože se tady nechci hádat. Osobně mě první napadla SB, když napsala, že nemám žádné ambice. Já ji OSOBNĚ nikdy nenapadl. To, že jsem jí napsal, že se mi nelíbí jak označuje všechny ty, kterým se dílo líbí (nevkusní, blbí....) nepovažuju za žádnou osobní urážku ale připomínku k jejímu nevhodnému a sprostému chování (Kdy přirovnává díla ke sračkám a podobně). navíc Písmák je to tady snad proto, aby tu lidé mohli psát a "NESTOJÍM O HLUBŠÍ KRITIKU" tu myslím taky není zbytečně. A to vůbec nemluvím o tom že tyhle stránky určutě nebyly udělány za účelem tím, aby se tady někomu znepříjemňoval pocit a byl úmyslně vytlačován z písmaka !!!!! Vzpamatujte se !!!!!

Lyryk
25. 06. 2004
Dát tip
TomPerys: V mém příspěvku není o vytlačování z Písmáka ani zmínka. Souhlasím s tebou v tom, že rámec "nestojím o hlubší kritiku" by měl autora ochránit větších kritických ataků, ale podívám-li se spravedlivě s_b s žádnou hlubší kritikou nepřišla, její kritika byla jen odmítavá. Nehledě k tomu, že v rozporu s tvým nechci hlubší kritiku, (což neznamená, že nechceš žádnou kritiku), jsi debatu rozvíjel ty a urážet se pro slovo ambice, pokud o kritiku nestojím, znamená, že ve skutečnosti ambice máš. Tak proč se tvářit jinak? Když se pustíš do rvačky, nějaká ta facka padne na obou stranách. 23.06.2004 sleeping_beauty pokud se tohle někomu líbí, tak je nevkusnej takových lidí se najde dost vždycky tady se není o čem bavit - tvé básně jsou špatné 23.06.2004 TomPerys Nemůžeš soudit mé básně za celý svět a nazývat lidi z jiným vkusem než máš Ty nevkusnými je slaboduché protože stejně tak bych mohl odsoudit já třeba něco tvého, říct že neumíš vůbec psát a že všichni kterým se ty tvé zdrapy líbí jsou nevkusní a blbí lidé ........ jen proto že má někdo jiný vkus a jiný názor na věc nežli máš ty, nemůžeš Ty lidi odsoudit. 23.06.2004 sleeping_beauty pokud se tohle někomu líbí, tak je nevkusnej takových lidí se najde dost vždycky tady se není o čem bavit - tvé básně jsou špatné 23.06.2004 TomPerys Nemůžeš soudit mé básně za celý svět a nazývat lidi z jiným vkusem než máš Ty nevkusnými je slaboduché protože stejně tak bych mohl odsoudit já třeba něco tvého, říct že neumíš vůbec psát a že všichni kterým se ty tvé zdrapy líbí jsou nevkusní a blbí lidé ........ jen proto že má někdo jiný vkus a jiný názor na věc nežli máš ty, nemůžeš Ty lidi odsoudit. 23.06.2004 sleeping_beauty pokud se tohle někomu líbí, tak je nevkusnej takových lidí se najde dost vždycky tady se není o čem bavit - tvé básně jsou špatné 23.06.2004 TomPerys Nemůžeš soudit mé básně za celý svět a nazývat lidi z jiným vkusem než máš Ty nevkusnými je slaboduché protože stejně tak bych mohl odsoudit já třeba něco tvého, říct že neumíš vůbec psát a že všichni kterým se ty tvé zdrapy líbí jsou nevkusní a blbí lidé ........ jen proto že má někdo jiný vkus a jiný názor na věc nežli máš ty, nemůžeš Ty lidi odsoudit. Nazval jsi s_b slaboduchou, a hned následně mladou a tvrdohlavou, jen proto, že s tebou neměla shodný názor, v podstatě totéž, tedy neshodný názor s ní, jsi prosazoval také. Nedržel ses věci, ale začal jsi ji osobně napadat. Uznávám, že ti to vrátila, což chápu, tak jako chápu tebe. Není dobré se nad tím víc zamyslet??

Lyryk
25. 06. 2004
Dát tip
sakra, promiň, zkopírovalo se mi tam to svrchu třikrát, to nebylo v plánu .-)

Rowenna
25. 06. 2004
Dát tip
Ačkoliv mívám občas výhrady k formě růženčiny argumentace, tady jsem se až podivovala její sebekázni. Báseň je opravdu objektivně mizerná - a asi by to autor měl vědět, a měl by vědět, že tímhle směrem cesta nevede. Brát to jako nakopnutí směrem k něčemu lepšímu. Pokud je tohle pokračování dialogu, který začal pod jinými tvými díly - a ty dále přesto tvrdošíjně trváš na svém názoru, že je naopak dobrá, protože ROZPLAKALA několik lidí, nedivím se, že někdo třeba i ztrácí trpělivost. Ber to jako zkušenost a dobrou radu od zkušenějších. Tudy cesta k poezii nevede. Ale určitě to zkoušej dál. Jen víc naslouchej tomu, kdo ti co říká. :-)

Tom má pravdu:-) žádný řádek není zbytečný, který napíšeme, používáme-li psaní jako ventil přetlaku, který je v nás. jenže, jenže jako je jisté, že ten přetlak uvolníme, je zároveň také jisté, že buď vznikne věc, která svým nábojem osloví čtenáře, ať už svými rýmy nebo nerýmy, obrazností a bohatostí metafor. nebo vznikne věc naprosto průměrná a banální, jakých jsou na literárních serverech tucty. ani zde to nebývá vyjímka. tuhle báseň ani nepovažuju za odstrašující a odrazující oko čtenáře, ten citový podtext je tam znát, nicméně rýmy, které už byly stovkami lidí před autorem použity(a ještě použity budou) to sráží k zemi. je jich tu i onde mnoho, takovýchto vyznání. vychází rukou začátečníků i ostřílenějších psavců a všichni se dožadují jak štěňátko škrábající na dvéře pochopení a spoluúčasti. chceš-li milý autore přízeň publika, měl bys psát jinak.měl bys také hodně číst a porovnávat, čím se jeden básník liší od ruhého a včem jsou si podobní, číst autory cizí i domácí, ale i přesto přeze všechno, že číst budeš, že budeš poslouchat hovor na ulici jak plyne mnohdy svou melodickou řečí, nebo je naopak nejhlubšího zrna... že budeš nasávat informace jako houba v dešti, ještě ti to nezaručí, že budeš psát dobře. k psaní, je ještě zapotřebí jedinečnosti, rozpoznatelnost rukopisu autora, originalita přirovnání a v případě rýmované lyriky, schopnost strhnout čtenáře do víru slov, tak aby s nimi v uvozovkách tančil, je kus umění. ne každý je toho schopen. a tak zároveň s některými básněmi tady i jinde na netu, půjdou v davu za originálními kousky vatovité výplně z Veverské Bitýšky. tak to ve světě psavců chodí.

Kratas
25. 06. 2004
Dát tip
V kostce souhlasím. Jen když jsi rozvinul svou tezi, proč ses trošku nevyjádřil k hlášce: "u některých autorů je vyloženě žádoucí kritizovat co nejupřímněji (tedy hnusně:)) a doufat, že aspoň pár z těch víceméně i do budoucna marných se pobyt na P. znechutí a přesunou se onam.." Tento přístup se mi rozhodně nelíbí. Pokud jsem ideologii Písmáka správně pochopil, je určen pro všechny. A nabádání k tomu, aby Ti, kteří se určitému spektru autorů nelíbí, byli z Písmáka "vyhnáni", mi připadá přinejmenším zarážející. Tobě ne?

Jeheheman
24. 06. 2004
Dát tip
s_b: a víš co krásko.. Já už tě dost chápu. Sice netuším co máte proti sobě s Angelik (jak připomnělo kakání:), ona je v porovnání s dále zmíněnými a snad i třeba se mnou pořád hvězda, ale u některých autorů je vyloženě žádoucí kritizovat co nejupřímněji (tedy hnusně:)) a doufat, že aspoň pár z těch víceméně i do budoucna marných se pobyt na P. znechutí a přesunou se onam.. Jinak se tu v těch srandách utopíme.

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Kdybych byl na tak nizke urovni jako jsi Ty taky bych pro Tebe nejaka ta "hezka" slova z tveho slovniku nasel neboj se ale to vsichni co si to prectou budou vedet tak ani nemusim ;)

Marthin
23. 06. 2004
Dát tip
Těším se, až si zítra přečtu vaši celonoční "diskuzi". Nevypadá, že by jeden z vás chtěl ustoupit..:-)

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Proc bych se stahoval pred nekym kdo me zamerne provokuje coz ty delas navic pouzivas vulgarizmi a si uplne primitivni. I s tim tvym "je to je sranda s tema ja sem mouudrejsi a ustoupim lidma". Dobre vis ze provokujes schvalne proto aby Ti odepsali a abys nato sama mohla napsat neco vtipnyho o cem si myslis ze toho cloveka zhodis. Vis kdo se tak chova ? Male deti. Asi si jeste nevyrostla a pochybuju ze se to nekdy stane. Takze si tu pis uz klidne co chces stejne kazdy vidi jak si uboha s tim ze porad provokujes, oznacujes cizi dila za sracky, pouzivas sprosta slova, osobne napadas a zacinas si sama a hazes na druhe spinu a chces je shodit. Takovi lide na pismaka nepatri a myslim si ze nebudu sam tohoto nazoru. Petre_pane doufam ze asi si tohle budes cist udelas si obrazek kamarade ;))))

Eilil
23. 06. 2004
Dát tip
:o) slečno spící.. pro mě za mě sem tu zprávu zkopírujte.. ani jsem vám od zatku nelezla.. pouze jsem vyjádřila své mínění o vašich kvalitách. které jsem ovšem dopodavať nezpochybnila.. pořád si myslím, že jste chytrá a máte přehled.. ale taky jsem napsala, že kritiku můžete napsat jinou formou.. :o))))))))

dismorphia
23. 06. 2004
Dát tip
huuu šššš :)) milý autore, tolik času a prostoru zde by sis ušetřil, kdyby ses držel toho, co říkáš a skutečně ukončil něco, co už jen nesmyslně rotuje.. :) ale já se docela bavím.. (a bude/je jich tu víc)

dismorphia
23. 06. 2004
Dát tip
ohó, slípink, neuklidňuju, já se jenom nějakou dobu bavím.. :) klidně si pokračujte, já se sem pak Marthinovi v zádech přijdu zítra podívat.. jako co nového se urodilo, a tak :)

dismorphia
23. 06. 2004
Dát tip
ještě avi

dismorphia
23. 06. 2004
Dát tip
budu připravená a čekat :) (ačkoliv pochybuju, že bude tak vydatné jako tvá pozvánka k Abendsternovi, za něj dík, když už se tu vidíme :) )

Martinka
23. 06. 2004
Dát tip
:-) ....možno nebola tá pravá.......

Eilil
23. 06. 2004
Dát tip
,,pokuď je to ze Tvého života.. držím Ti palečky.. aby ses z Toho co nejdřív dostal.. souhlasím s Martinkou.. :o) hodně sluníčka..

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
ne nema to cenu ja uz asi zustanu stejny ja proste pisu tak jak to ze me de hodne slychavam ze tam davam veci navic treba jenom proto aby se to rymovalo nebo tak ale neni to pravda ja sem treba proste jako ted zdrceny a chci to ze sebe dostat tak vypisu cely ten pocit tak jak to ze me vyleze a zadny radek tam neni nadbytecnej aspon pro me ne ;)

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Bohuzel je no.... dekuju vam obema ;)

Jeheheman
23. 06. 2004
Dát tip
prší a mé slzy se ztrácí v dešti - to je krásný, úplně perfektní!!! kdyby dílo sestávalo jenom z této věty tak dám tipa.. ale to ostatní je ostuda, až trapné rýmy typu oči-točí a vůbec celkově.

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Tak vis jak nekomu se libi nekomu ne prome je dulezite aby to neco reklo obsahove hlavne jiste jedne osobe......

Eilil
23. 06. 2004
Dát tip
slečno spící krásko.. jak můžete tušit, že ten chlapec nemá žádné ambice???

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
kolik lidi psalo a byla jejich dila odrhovana a az pozdeji se uchytila..... a taky to co zavrhne jeden nezavrhne druhy jak rikam nekomu se to nelibi jako nepriklad tobe a nekomu se to zase hodne libi....

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
a to vadi ? ja si myslim ze je uplne jedno jakym stylem se pise a jetli tam neco sedi nebo nesedi nebo jake to ma verse a jak sou trapne nebo ne.... podle me je dulezite kdyz je to napsane s citem a od srdce a něco to říká i když to v tom každý nevidí

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
No pro Tebe mozna je strasna neprinosna a nic novyho a pro jineho je strasne krasna. Lidi jsou ruzni neni kazdy stejny a znam dost lidi kterym se tyhle a ejste i ty 2 predchozi basnicky hodne libi a dokonce je pri cteni i rozbrecely....tam kde ty nic nevidis nekdo jiny najde to co v tom je sryto

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Nemůžeš soudit mé básně za celý svět a nazývat lidi z jiným vkusem než máš Ty nevkusnými je slaboduché protože stejně tak bych mohl odsoudit já třeba něco tvého, říct že neumíš vůbec psát a že všichni kterým se ty tvé zdrapy líbí jsou nevkusní a blbí lidé ........ jen proto že má někdo jiný vkus a jiný názor na věc nežli máš ty, nemůžeš Ty lidi odsoudit.

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Já sem sprostá slova nepoužíval narozdíl od Tebe ;) Je vidět že si tvrdohlavá, mladá ...a hlavně to že jsi mladá je vidět...holka. Na to m by asi nebylo az tak nic divnyho kdybys psala normalni kritiky a neodsuzovala ostatni lidi. Kritika je jeden pohled na vec od jednoho jejího autora. Nemůžeš psát kritiku s pohledem celého literárního světa ale pouze sama za sebe. Tudíž je i velký nesmysl odsuzovat druhé lidi pro jejich odlišné názory (kritiky)

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Jo to se nevi treba Te preziju kdo vi co se komu muze stat ;DD Me zadne argumenty nedosly ja sem mluvil k veci

Makča
23. 06. 2004
Dát tip
sleeping:jsi zlá, když aplikuješ své literárně kritické kategorie na srdce nějakýho smutnýho kluka...ten text je dost špatnej, ale o to konkrétně tady přece nejde... Tom Perys:...jednou to bude všechno jenom epizoda..a teď nás sežere, počkej:-)))))))))))

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Ne Ty ses navazela do nazoru ostatnich lidi neprimo si rekla ze kazdy kdo ma jiny nazor na tohle dilo nezli mas ty je nevkusny coz neni pravda. Nemuzes rict o cloveku ze je nevkusny jenom proto ze se mi libi neco jineho nez Tobe. To zaprve takze zadne navazeni do tve osoby ale do tvych ubochych postoju vzhledem k tomuhle bezduchemu - jezis jiny nazor no jo to jsou ti nevkusni lide........ za druhe : do me osoby se navazis ty a navic me urazis treba slovy pubertalni zklamany hosik...... me je 22 ne 15 podivej se na sebe o kolik si mladsi nez ja a pak mluv o tom kdo v puberte je a kdo tam neni. Zadruhe pismak chudak neni jen proto ze je nanem neco co se nelibi ciste jenom TOBE kdyby to takhle delal kazdy moc by toho tady nezustalo

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Jinymi slovy mas nazor na vec a myslis si ze jedine ten tvuj je spravny a ostatni jsou nevkusni...jo to je v puberte bezne ;) o dospelosti si povime neco tak za 5 let jo ;)

teqrilla
23. 06. 2004
Dát tip
S_B: Tvoje kritiky přijímám a občas jsem se jimi i řídila, ale tady Tě nepoznávám... Po literární stránce dílo člověka neosloví, na tom se schodnem, ale nemusíš se do něj tolik navážet když z díla poznáš že neni v pohodě. TomPerys: Pokus se dát psychicky trošku dohromady a dokaž nám, že dokážeš napsat i jinej žánr. Držim palce.

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Spis nejsi v pohode Ty a pokud je tu nekdo omezeny pohledem na vec tak si to jedine Ty s tim svym jednostrannym pohledem na to ze vsecko co se nelibi tobe je jednoznacne brak a tudiz se nikomu dalsimu libit nemuze a kdyz se nahodou libi tak ti lidi nemaji podle Tebe vkus...ale to je normalni u lidi v puberte Ti si porad mysli ze maji pravdu jenom oni a nikdo jim to nevymluvi ale neboj z toho vyrostes a pak to konecne pochopis ze taky nekdo muze mit jinej nazor nez mas ty a nemusi byt omezeny, blby nebo nevkusny ..... tim ze ses zacala navazet navic jeste do me a byla sprosta si maximalne ukazala spis svoji omezenost a proto se radsi priste kritikam a cteni mych del vyhni

Dero
23. 06. 2004
Dát tip
Pokud se na to budu dívat jako na literární dílo a navíc báseň, potom musím říct, že špatná je svou formou. O obsahu můžeme polemizovat, o obrazech můžeme polemizovat, ale Tome, v tomhle musím se s_b souhlasit - když se člověk podívá na formu, zjistí, že ta báseň není dobrá a ze je to právě forma, která ji sráží do kolen. Reaguji na diskuzi, takže doufám, že Tě nijak neurazím, když o hlubší kritiku nestojíš.

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
TomPerys: Chlape fandím Ti, protože mě osobně tento styl chvíli pomáhal a byl pro mě důležitý, jako je i pro Tebe. Já trošku změnil směr. Ty nestojíš o hlubší kritiku a to mi napovídá, že píšeš pro svou radost a když si to někdo přečte, tak jsi rád, že to s Tebou někdo jakoby prožívá. Že Ti někdo naslouhá. Fandím Ti, protože to moc dobře znám. Nenech se odradit S_B. Ona má asi pocit, že ve svém rádoby dospělém věku už všechno ví, ale asi ne. Rozhodně se mi nelíbilo, jak začala celou diskuzi vulgarizovat, jen aby Ti dokázala jaká jsi nula. Můžu Ti říct, že nejsi a držím Ti palce ať to překonáš směrem ke zdárnému konci. Nenech se odradit některými zahleděnými jedinci. To že to co píšeš, u mě to Miroslawek nazýval emocionálním zvracením, není poezie nalinkovaná některými je jejich věc. Kašli na to a piš si po svém. Časem začneš nad psaním trochu více uvažovat a ten přechod bude pozvolný a plynulý. V něčem měla S_B pravdu, ale její zahleděné podání bylo pod uroveň někoho, kdo se sám řadí mezi znalce. Tak jako jsem ji uznával, jsem o ní ztratil iluze. Ona Tě nazývá pubertálním hošíkem, ale sama z puberty určitě ještě nevyrostla, protože jinak by se nesnížila k výrazům, které použila. Ona bohužel hodnotí všechny podle sebe a to je zvláštní. Asi všechny na písmákovi zná. Holt v jejím věku už toho fůru zažila a tak ví, zná. Kdo čte ten ví a ona asi čte všechno a všechno zná. Myslím, že nemá smysl, aby ses s ní přel, ona ze svého názoru neustoupí. Silně mi svým chováním připomíná mou bývalou ženou. A ani nevíš, jak jsem rád, že jsem nakonec od sebe. Ale trvalo mě to. S_B se tady prostě shodila a u mě osobně ztratila jakoukoliv uctu za to co předvedla. Maminko, musím se hodně, hodně učit. Navíc tvrzení, že lidé, kteří blbě píší jaou i blbí se dokonce osobně dotklo mě. S_B: Zamysli se někdy nad svými výroky. Dnes jsi asi vykolejila. To Tě něco tak žere, nebo Tě kousnul vzteklý pes? A ještě AVI pro sleeping_beauty ať má radost. Jak blbí lidé přicházejí o iluze.

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
S_B:Tak ses ukázala, ty prostě neuneseš kritiku co? Tak když je to tak hrozné, proč jsi kdy dávala tipy? Koukám, že jsi pouze uražená ješitná holka, která se snaží být důležitá. Co není nalinkováno podle Tebe je hrůza. Tak to potom fajn. V tom případě není co řešit. Aspoň už j¨sem pochopil, co se o Tobě mezi písmáky povídá. A já hlupák tomu nevěřil. A poud chceš hovořit o mých věcech z poslední doby, tak si je nejprve přečti. Takhle to vypadá trapně. Jen křičíš do větru.

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
Ach jo, tak jsem si pročetl zas pár Tvých věcí a hlavně kritiky pod a mrzí mě, že jsem nevěřil. Do Tvých děl se navážet nebudu, jsou pěkná a umíš. Kritiky, trošku mě zaráží Tvá neustupnost a sebedůvěra, že máš vždy pravdu. Ale je to Tvoje věc. Tvůj postoj sedí k Tvému věku. To časem přejde. A tak se už nechci s Tebou dále přít. jdi svou cestou s neprůstřelnou vestou (autora raději uvádět bebudu) ;-)))) Holt já a milióny dalších, kteří neumíme podle Tebe psát jsme blbí. To je argument hodný nobelovy ceny. Jdu dát výpověď, protože blbý člověk nemůže zastávat pozici, kterou zastávám. Díky, žes mi otevřela oči a ukázala mě mou blbost.

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
Jen tak abychom si rozuměli, do mého vkusu se nenavážej. Neznáš mě, neznáš můj vkus = nic o mě nevíš. Tudíž nědělej závěry z věcí, o kterých se jen domníváš. A když už jsme u Tvých děl, tak pokud jsou tak špatné, tak proč je v kritikách tak mermomocí obhajuješ? Proč je necháváš posuzovat odborníkům z nějkého magazínu a pak se tím oháníš?

Eilil
23. 06. 2004
Dát tip
tak děvče spící.. Ty si ani omylem nemluvila jen o jeho tvorbě.. navážela ses přímo do autora..

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
Hmm tak jo slečno lingvistko. A co že mám problémy s češtinou? To tě opravdu tak baví se neustále navážet do lídí? No a pokud o mě víš, že mám problémy s češtinou, tak to už toho o mě víš opravdu hodně. Musím zatleskat. Já, samozřejmě podle Tebe nemám vkus, ale přinejmenším nejsem arogantní. Nedělám ze sebe nadčlověka a nesnažím se cíleně do lidí navážet a některé nesmyslně urážet. Tahle diskuze nikam nevede a já nemám potřebu se hádat s člověkem, který mnou opovrhuju jen na základě "neumění psát". (Jo a mých češtinářských nedostatků.)

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
Víš jediné s čím jsem začal bylo zastání se někoho, do koho jsi se hrubě navážela. Což považuji jako chování podúroveň. Ať s tím souhlasíš, nebo ne. Jsem rád, že mluvíš o mé neinteligentnosti. Musím se pousmát. Vidím, že místo argumentu hodnotíš lidi, které neznáš. A podruhé říkám, že mě neznáš. Já mohu jedině poznamenat, že Tvůj projev opravdu vypovídá jen o Tvé nevyspělosti (pravděpodobně pubertě). Nejraději bych tu husu rozebíral, ale není to vhodné a já nemám potřebu Tě urážet. Nemám k tomu důvod. Vzhledem k tomu, že jsi můj dlouhý příspěvek nedočetla, tak jsem tam mluvil o tom, že technicky máš pravdu, jen se mi nelíbil Tvůj postoj, který byl silně arogantní a vulgární. Promiň. Bylo to zybtečné, protože jinak jsi měla pravdu. Mrzí mě, že jsem o Tobě přišel o iluze. Vždy jsem si spojoval lidi, kteří něčemu rozumí s nadhledem. :-(

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
Já bych tam prostě nezačal se sračkami. Pak se to zbytečně zvrhlo. Jeho techniku zastávat nemohu, protože v tom jsi měla pravdu. Samozřejmě se Tomovi nebude líbit, že jeho baseň je jako baseň špatná. Vylil si srdce a až to přejde a neuteče z písmáka, tak se třebas začne vyvíjet. Já jsem tady začínal s naprosto stenými věcmi. A vím, že to bylo naprosto děsné. Podle Tebe je naprosto děsné všechno co píšu, ale to já přežiju. Však určitě víš, že se nebráním negativní konstruktivní kritice ;-). Tak skládám zbraně a myslím, že jsme si to hezky vysvětlili a to je asi podstatné. Snad. Soráč za mou češtinu, ale my Ostravaci s tim mame velke problemy. ;-)

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
Hned po chvíli ses do něj začala navážet jako do člověka. A když jsi mluvila o své tvorbě jako o sračkách, měla ses vyhnout stejné formulace u něj. Toť vše. Bohužel já vidím první útok u Tebe. Nemůžu si pomoct a jak si to pročítam zpětně nejsem sám. Co se dá dělat. Ale nemá to cenu řešit. Už se stalo a já zareagoval jak zareagoval. Já jej nestudoval. Nečetl jsem, nevím. :-(

Eilil
23. 06. 2004
Dát tip
ah krásko spící.. tys opravdu usnula.. :o)))))))))) s urážkami jsi začala Ty.. nikdo jiný.. Ktraťasi, Tome.. nenechte se vydeptat.. To co jste tu doposavať napsaly, pouze nasvědčuje tomu že inteligenci skutečně nepostrádáte...

Eilil
23. 06. 2004
Dát tip
:o))) ano.. sbohem světe.. již tu pro mě není místa.. můj intelekt selhal.. zradila jsem mateřštinu.. nemohu psát!!!!!!!! :o))))

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
;))) hihi diky

Marthin
23. 06. 2004
Dát tip
Sranda:-)

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Kdybys byla tak chytra jak se delas tak bys bedela ze to nebyl zadny OSOBNI utok ale ja uz s tebou koncim moudrejsi totiz ustoupi ;DDDD

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
sleeping_beauty: Nepadnul.

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
sleeping_beauty: Já si myslím, že zpívám.

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Myslim ze bys mela jit spat protoze uz dneska nevis vo cem tocis ;) ja sem nenapadnul Tebe ale Tvuj ubohy pristup k tomu ze kazdy komu se libi neco jineho nez tobe je nevkusny..... a veta...prvni si napadnul me a ne tvoji tvorbu... no jestli rikas kritice tvorba tak prosim ;D Protoze ja ti ohodnotil jenom jedno dilo a to az potomhletom dlouhem rozhovoru a po tom tvem udajnem "osobnim" napadeni takze dedukuj ty co pises za nesouvisle a odporujici si blbosti slecinko ;))))

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Uz to ze pises o nejakem dile jako o srackach a hnojeni ukazuje tvoji uroven....

TomPerys
23. 06. 2004
Dát tip
Jo mas pravdu ustoupil ale ty tady porad provokujes anvic si sprosta a ouzivas vulgarizmi a nato nejde nereagovat

Dero
23. 06. 2004
Dát tip
Jsou ta avíza nutná, Tome?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru