Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAbsolut Písmák
23. 06. 2004
10
0
13177
Autor
Noe1
Z literárního hlediska mi zde chyběly odstavce, myslím že zápletka by mohla být vkusnější, možná by neškodilo začít občas používat interpunkci a prosimtě mezi slovy se musí dělat mezery!
:-)))))))))
Ale skvělý, od Tebe už můžu čekat cokoli...
Ó velká kritičko, díky tvé sžíravé leč podnětné a objektivní kritice jsem prohlédl !!!! Vezmu si vše k serdci a ve svém příštím díle Absolut teqrilla i vše uplatním a využiji :-))))))))))
Morasten: rozmixovanej, né přece
"Čendina"Černá_mamba"Černá_vílaČerný_motýlčertí"
:-))))
Hmm... a měs vynechal... chjo....
každopádně tip.... jsi hovado (jen v dobrém)
Seregil: kdo hledá najde, posílám úryvek z díla :-)))))))))))))
vivreSawciasazzyScarletSchiSCHIMANSKISchlangeSchwalbesealSebastianSecretLoverSečaSedmfialekSeekSegalsejfSeljukSemenoSemipalakvaSen_cha"Seregil"SetchisethiesettiseverankaSeverkanovaSfordfishsgt_HakonshadowfollowerShadowmanShaktivítShammannShArKeYSharkin85SheeniShellinkaSheryl
Hanee: Můžeš. Beatrice vymyslela voe = vole + noe :-))))
a vidíš, mně se hodně líbí třeba řádek:
"iHaneeHaníísHappyHaroldhatlalinkaHauskýHavana"
Ste se sešly mé dvě oblíbené na jednom :-))))
skaman: jsi, špatně si hledal, cituji z díla:
... kSi_r_kasjuuusk8ergirlskaSkalisskamanskeeejtSkip ...
Já si nemůžu pomoct, ale tohle je sice absolutně šílený, ale zároveň je to úplně suprovej nápad...fakt bezvadný!!!...t
:o)))))))))))))))))))))))
jsem tam :o))))))))
*
Ale ty ses asi zbláznil :o))))
S_B: poslední měsíc tu bylo opravdu jen 2414 nicků (věříme-li statistice), s tím se absolutně nedá nic dělat.
romi: málem, dyž sem to formátoval.
Já to čekal ... ;o)
Ale ta avíza jmenovaným by stálo za to rozeslat ... ;o))))
No voe by se ti spíš hodilo v anglině. Na Orkney a Shetlandech to znamená „zátoka“ či „potok“, pochází to z normanského "varg"
my :-))))). Lepší rejpat než si trhat vlasy, ne? .. to by se ti u mne moc nevedlo :-))))))))))))))
Jo, princezny !!! Kdo mi nedávno psal že "já su princezna" a posílal mi fotočku v růžových šatičkách?????? A plešatej su jak ten Noe u mne na vobrázku. Koukni tam :))))) Celej já.
To nevíš že pořádní chlapi sou plešatý? Nadbytek mužského hormonu a tak. A navíc se pleška prý skvěle hladí (říkali hadi). Ruku? Dyť sem ti psal že seš moc mladá ... ty si nic nepamatuješ ...
Tý boe, tys mluvila s hadama?????? A ty to umíš???? Tak jakto že nejseš u nás v klubu. Šup do něj. Potřebujem tlumočnici jako sůl. Jinak v tvé kritice mého posledního díla cítím určitý rozpor: mám tedy čekat nebo pořádneho chlapa nechceš? Rozmysli si Pavlínko, rozmysli ... aby pak nebylo už pozdě :))))))
Třeba by moh být chytrý jako já !!!! Stejně mám plešku jen kvůli tomu. aby se mi líp chladil můj supervýkonný mozog. Jo, taky sem pro metodu zkusit a vono to něco udělá .... :))))))))))))))))