Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebublinky
29. 06. 2004
5
0
5272
Autor
arthamir
bublinky
snažím se uchopit
myšlenky do dlaně
je těžké pochopit
že plavou ve vaně
jako bublinky pěny
stydět by se měly
na nahé tělo ženy
lehnout by si chtěly
snažím se uchopit
myšlenky do dlaně
je těžké pochopit
že plavou ve vaně
jako bublinky pěny
stydět by se měly
na nahé tělo ženy
lehnout by si chtěly
Řízek_avíz
07. 09. 2004
to Řízek_avíz: no, jestli ses takhle jako do mě pustil i do pár jiných lidiček (věřím že jo) nedokážu si představit jak to všechno stíháš :) ledaže bys každému psal jen hvězdičku :-))
Řízek_avíz
07. 09. 2004
to Řízek_avíz: děkuju... a děkuju i za všechny další kritky řízky a avíčka, pustil jsi se do mě pěkně... nebudu asi na každou kritiku odpovídat (i když to normálně dělám) nebo budeš zahlcen avíčky, podobně jako já teď tvými kritikami.. ale to nevadí, je to dobře :-))
Řízek_avíz
03. 09. 2004tehotnej_hroch
10. 07. 2004esoterik001
03. 07. 2004
stejny problem....prvni sloka dokonala....jakoby z tebe cela vypadla, najednou, ani si nad tim nemusel premyslet.....a ta druha sloka kulha, jako kdyby si ji pracne vymyslel, aby si to nejak zakoncil.....
to Andulka: asi jsem měl myšlenky položit spíš na to nahé tělo, než na papír do řádků. co naděláš, někdy je prostě člověk sám :-)
děkuju :-)
tehotnej_hroch
02. 07. 2004
to sleeping_beauty: právě že jsou! :-)) stačí se rozhlédnout po písmáku, "děl" co jsou k zamyšlení je tu strašlivá spousta, stejně tak jako složitostí, depresí a tak podobně...
to sleeping_beauty: hele, ale zase se mi to trošku rýmuje, ne? je to prostě taková básnička (básničky) pro radost :-)