Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsud ženy
02. 07. 2004
8
0
3858
Autor
nymfomanka
Z deště pod okap.
5 dnů v měsíci máte v pochvě prokrvený tampon
a zbylých 25 prokrvený úd.
Z okapu na déšť.
NIghtRunner
28. 01. 2006nymfomanka
09. 07. 2004
nymfomanka: zpocatku ses jevila jako trapna pseudo-nadhera, ale ty se nezdas, nehodlam ti lichotit, ale v tobe asi neco bude...
Minim_Sladkyj
08. 07. 2004
nymfomanka: pokud se na život díváš jen jako "chodící továrnička na výkaly", tak tě upřímě lituju.
ale gratuluji ti, protože jsi vyvolala jednu z nejzáživnějších debat poslední doby. t**
Nevím jak vy, ale já se královsky bavím ;-)))))))))
Noe1 : Či spíš štastní parteři, nešťastný partner;-)))))))))))))
P.S.: Neberte to moc vážně;-))
nymfomanka
02. 07. 2004
;o))))) Dobrá diskuze, děvčata ... ;o)
Dobré dílko, autorko ... už mlčím. ;o)
nymfomanka
02. 07. 2004nymfomanka
02. 07. 2004nymfomanka
02. 07. 2004
jaká autorka, takové dílo...
asi budu nařčena, že tady blábolím z nedostatku sexu nebo tampónů..
ať žije příroda, ale ať nás taky nechá žít, že..
Ahoj, růženko..:)
já už bych to snad nerozebírala, nebo to ještě někdo chytne za úplně jiný konce, a to teprv budou konce :)))
se koukám, že si tady v těch kritikách člověk obstojně osvěží základy biologie ... sleeping beauty - ono je všechno relativní ... a vzpomeň si na Janouška, jak zpívá, že sex je zábava pro chudé ... :-)
já bych se teda přiklonila k s_b... jsou i jiné možnosti, ale proti fatalismu žádný... dišputát?
Ale nutno dodat, že ten okap a déšť*
To je zlý...Někdo nepodchytil dobu...Dnešní žena dá jásně najevo co chce a co ne! Nikdo nemusí dělat co nechce. Jestli musíš tak si na tom zle! Ale dílko zajímavé...