líbí se mi, krásné dvousmyslné rýmy, i když to třebas nebyl záměr. pocitově mě blízká, s lehkou ironií a nadhledem :-)
:) hezká je..
Jared?...že by kolekce sametů?..něco mi to připomnělo..:)
Noe jistě místo ptáků vidí hady a jejich bříška, že?:))
Elyn: ty mne máš přečtenýho :-)))
Noe, snad ani ne, jen mi občas v palici uvízne kousek textu a už to je :))
i když slunce se závojem mraků
pořád tváří se
že není jediné
na téhle planetě. Možná se nemýlí
a jiné slunce vycházelo
nad každým mým
prohřeškem
Krásná - zaujal me ten ornitolog a ptáci - to je další moje láska...
Díky za tu nádhernou báseŇ A VELIKÝ TIP
No vidíš, a pro mě to má kontinuitu - ale možná jen pro mě, já se nehádám. :-)
Mě se líbí *
Jen mám takový dotaz..v kurzivou psané druhé řádce má být opravdu " do dokážu" ? Nebo mi uniká nějaký smysl?
Jo, a mimochodem, nutkání možná, ale nikoliv z touhy, aby se vložilo aspoň něco. Kdybych textu nevěřila, nikdy ho nevložím, teď už ne, to jsem dělala v dřevním období mého působení na Písmáku.
:-) Přeji dobrý a ještě lepší den, jak říkával svého času pan Nepil každé ráno v rádiu, on říkal "jitro" - a já tím zahajovala každý den své mateřské, ufff. :-)
Nu, uvidíme, nepodceňuji své čtenáře. :-)
mně ta forma absolutně vyhovuje nic mi nevadí ani nechybí..
Linie je vcelku jasná, když se budu chtít obhajovat - něco mám - co nepříliš vyhovuje - co mě sešněrovává - a přitom kdesi je možnost míst cosi jiného - onačejšího, co voní láskou a vzduchem - a současně vím, že všechno už tady bylo - jest závěr. :-)
I když - to slunce - pokaždé jiné? - i mírná sebeironie na závěr - kterápak ženská nazývá své lásky prohřešky? Velice, velice čitelné a jednoduché.
Dadik - děkuji. :-)
Roweno, plníš úžasným způsobem mé přání číst konečně poezii pro ženy. Jé to nádherné.A možná víc než to. Dík moc.
mega Tip.
heůe, čerťajs, nefuckuj mi tu. :-)
Podle bříška budu
poznávat
všechny tvé divoké
ptáky. :-))) *t
nadherna ako vzdy:*)i dyz jine mam radsi ale na tehle me zaujal hlavne ten podobsah...a taky si rada ctu jak se bavis s lidickama o svem dilku...dost me zajima o co se vzdy autor snazi a jak to mysli on i dyz ja to treba citim jinak..diky a t*
Téda, téda, to je odvaha...
... s ornitologem zakopávat o...
Jo, počtení zajímavé, s kořením, a tip od Mnicha! První?