Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVšechno..
16. 07. 2004
5
0
4653
Autor
Will
Všechno je špatně...
Jo, taky mam jeste jeden, ale to je muj osobni..: Svet speje pomalu, ale jiste do pr*ele. To si myslim skoro vzdy.
Jéé, já nevěděl, že citát je vždy moudro, nad kterým se přemýšlí týden... :D
Černá_víla
17. 07. 2004
No moment, citát by měl mít v sobě pravdu, kterou bychom měli hledat, že je všechno špatně, je sice pravda, ale to je spíš jednoduché konstatování faktu.....i když, proč ne? Něco trapně obcházet a navíc ani nevědět, jestli lidi pochopí, vybalme to na ně rovnou :o)) Netipnu, ale stálo to za zamyšlení, štěstí, že už nějak nemám iluze, tohle by mě asi sebralo :o)))
O tipy mi nejde. To jsem už vzdal. Píši sem pro své potěšení, né si dokázat, nebo vám, že něco dokáži. Nepíši ani pro tipy. Prostě se dělím o svá malá dílka. :)
Will: a romi se zamyslela...:o)))
Vážím si lidí, kteří to tu nedělají pro image...dobrou noc.
....jo a za přístup * (i když je to asi taky špatně....?):o)))
Ja vim, ze Buh nespi a andele nezanikaji. Proto to tak je. Nikdy se to nestane a ja ji to nikdy nereknu. A o tom to cele je. :)
Bingo ... stejná výpovědní hodnota jako:
Nic není ztraceno ...
Ale chápu, cos chtěl říct. ;o)))
Tohle mě už taky párkrát napadlo, ale momentálně nemohu souhlasit :-D
No, to ja taky ne, ale je to tak. :) Ale ber to s rezervou, neco je preci jen dobre. Tohle je takove trochu prehnane.