Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezapískej
17. 07. 2004
5
0
2312
Autor
buublinka
vtlač
všechny jižní
země
do vnitrozemí
od úzkých uliček
s amplióny
od mořské vody
co šplouchá si ledabyle
zapískej na pomoc
když archa nemá
dno
před slzami utíkej
potopa s chutí soli
zasáhla
už nechci být
námořníkem
zapískej
a uvidíš jak kolem je pusto
jak slaná voda
vdechujemně
bez příkras tropických úsměvů
Každou návštěvu vítám s přichystanou konvicí teplé vody a šálkem na stole, aby si mohli čtenáři relaxovat s určitým komfortem, ale ... každá básnička je jiná, jak obsahově, formou, tak i samotným vnímáním čtenáře a o to jsem chudší, víš? O ten názor, že třeba teď jsem ujela a ani čaj při ní nechutnal nebo naopak.
Každá čtenost mě potěší, a ještě víc, když vím, že tu byl ten a ten a líbil se mu pomatlaný název a dál nic.
Nechci své čtenáře vychovávat, vážím si jich, jen pro mě čtenost neznamená číst a hltat, protože jinak budu psát pořád stejně s jistotou, že mě nikdo neupozorní.
Pokud má být vztah mezi autorem a čtenářem, pak se nebojím slova, kritiky, názoru. Beru ho v potaz.
(a nebo si můžu i nadále nechávat věci v šuplíku a neukazovat je a myslet si, že jsem největší umělkyně v tomto už tak přeplněném světě)
Doufám, že se nezlobíš. Nic ti nevytýkám a jde jen o tebe, jak sám chceš, jak uznáváš za vhodné. Třeba jen vidíš něco, co nejsem s to někdy pochopit. Uznávám, že někdy, i kdyby člověk sebevíc chtěl, nejde nic napsat a reagovat. Prostě se cítí.
Děkuju za čtení, těší mě. Hezký dny.
i když jsem nesmírně ráda za čtení (a ještě když se jedná u dávno prošlé básničky), přesto bych byla ráda za slovní hodnocení
možná je to protivné, ale hvězdička a vykřičník mi říká velice málo ke konkrétní věci
díky ti
Ta moje hvězdička znamená: byl jsem tebe na návštěvě, moc se mi u tebe líbilo, vypil jsem šálek mého (tvého) čaje a děkuju moc...
Tedy nic plitkého, ale pokud ti má hvězdička vadí, klidně mi to napiš a příště si dám pozor.
*!
bože... ta první strofa!!!*
pak už se mi to trochu nějak zadrhlo... ale přesto!
*
Nemuselo by být dnes ani takové vedro, a tady bych to slunečné exotično ucítila na kůži.
Líbí se mi hříčka "vdechujemně".
Dobré.