Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se?
22. 07. 2004
0
1
1912
Autor
benoa
Chodí pešek okolo
Dělá, že je slepej, hluchej
A přitom je jen napolo.
Dělá, že je slepej, hluchej
A přitom je jen napolo.
1 názor
já mám teda eště kratší... troufám si tvrdit že nejkratší smysluplnou! :o))
(i když se mě někdo pokoušel trumfnout, ale podvodně! :o)
... blbinka.... 3 řádky.... a každej se usměje.... automaticky.... a přiřadí si nějaký význam..... (např. pešek - starej drbna sbírá klepy... ap....:-)
Litochowitz
23. 07. 2004
Většinou se snažím spíš povzbuzovat, ale tohle je teda nic moc. Možná trochu legrační, ale jinak nic víc.
Tak to zkoušej dál, jo?
A to je na básničkách to kouzelný, ne. Já ji o něčem napíšu a ty si z ní vezmeš něco úplně jinýho (což neberu jako chybu, naopak, mám moc rád básničky, který si lze vykládat několika způsoby)..
Já jsem jenom reagoval na to dílko ... ;o))
Jsem si představil bandu capartů, jak to hrajou a jak podváděj. ;o)
A neříkej mi, že jsem to nepochopil, já jsem si jen vybral. ;o)
Já se jenom lekl, že jsem udělal nějaku botu při brouzdání po serveru....
To je zvláštní, ten základní význam peška (dětská hra) mě až doteď v souvislosti s tím mým "dílem" nenapadl...
Blbý tři řádky a o čem všem to může bejt...