Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se4 Jenny
20. 09. 2000
14
0
3535
Autor
JET
Inspiroval mě Dědouch, myslím, že má blízko k rozlousknutí jadérka...
Paličova dcera
mosty zapálila.
Škrtla pod jedním snem
až dohoří, zhasnem.
Pozoruješ zdáli...
Nehasíš ? Nepálí!
- JETy zima?
- JETy vole!!! :-))
Tak se posad blize k jinemu ohnicku, ten treba tak nepali. A kdyz pali stejne? Tak se na zensky proste vyflaknem a propijem se k homosexualite, co rikas, rostaku?
Ale nerad bych neco zlehcoval, vzdyt vis..., vime svy - navrhuju jednu poradnou ostravskou (tem, kdo nechapou se omlouvam) a dilu bude dokonano a hlavne vsechny krivdy vykompenzovany... - mozna :-))
Souhlas s dědouchem...
JETy: DoD... čili dost dobrý
P.S. Čím si léčíš popáleniny? Určitě se mi to bude ještě v životě hodit...
Miroslawek
22. 09. 2000
.
Obklady na čele
v horečce pálí
Tvářit se vesele
neoddálí
chuť hořců na jazyku
A potom, v okamžiku
někdo tě pohladí,
komu snad nevadí,
že žiješ, človíčku.
napíše básničku,
do dlaně malý šíp
položí. Bude líp.
Tvůj malý vont
no al_ n_z od toho ohn_ zdrhn_s, tak si j_st_ n_zapom_n prihrat svoji polivtchitchku...
come on baby light my fire ...
... aspoň ... aspoň pak už nebude potřeba vyhazovat peníze za krematorium ... až dohoří ... pak už Ho jenom v podobě popela rozpráší po trávníku ...
Jim_Page_LZ
21. 09. 2000
Ja bych sem mozna s chuti vrazila takovy to tííííí díííííí jak jezdi pozárnici a na sirény vyhravaji to jejich neunavny hori..jenze ja jsem se rozhodla pevne a neoblomne vystoupit ze spolku dobrovolnych hasicu a dat se do spolku pratel zehu! Tip vis zac!
JETE :c)
teda- když Ty (se) spustíš, tak si musí ostatní držet klobouky....
Kdyby to fakt stálo za to, nebylo by to takhle. Neničej nás ztráty ale nenaplněný sny.
Řek bych.