Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePět smyslů pro hada
18. 08. 2004
3
0
6035
Autor
tuleň
Uklidňující tóny hadí řeči
se míchají s milostnými steny našich nahých těl.
Jemný dotek hadí kůže
se spojuje s něžnými dotyky našich hladících rukou.
Přírodní vůně hada
se mísí s pachem našich milostných šťáv.
Souměrné tvary hadího těla
se slučují s propletencem našich orgánů lásky.
Chuť našich milováním zpocených těl
se snoubí s chutí čerstvě upraveného hadího masa.
se míchají s milostnými steny našich nahých těl.
Jemný dotek hadí kůže
se spojuje s něžnými dotyky našich hladících rukou.
Přírodní vůně hada
se mísí s pachem našich milostných šťáv.
Souměrné tvary hadího těla
se slučují s propletencem našich orgánů lásky.
Chuť našich milováním zpocených těl
se snoubí s chutí čerstvě upraveného hadího masa.
kloukal jsem se co vzniklo před rokem ... a ono tohle :-)))))))
tys mi tenkrát dal :-))))))
.ten konec se mi taky nezdá....chudák had.......... (zbytek se mi celkem líbí...) :-)
tehotnej_hroch
28. 08. 2004
azathe: přečti, ale je otázka, jestli se ti to bude líbit, neb já jinak ty konce neumím... asi to ještě budu muset natrénovat :-)
Mno...ze začátku mě to už už mile překvapovalo, ale konec dojem shodil. Takže tip to nebude, ale určitě si od Tebe ještě něco přečtu.
BTW: Miluju hady! :o)
Krásnoočko
20. 08. 2004
krásno: no dovol! Já nejsem Noe! Ani žádné alter ego. Já jsem velké zvíře. Tuleň.
Krásnoočko
20. 08. 2004
krásno: že by to bylo tím, že to je kratší? a krom toho, i kdybych byl alter ego, myslíš, že bych to přiznal? A nejseš náhodou nějaký to alter ego ty? Nesnažíš se jen mlžit?
mně to taky přijde prozaické, ale jsou to přeci jen první pokusy o poezii
stříbrné_volvo_APS_03_24
18. 08. 2004
Ufff, přímočarej nářez. Měl bych tě poznat????? *t + klub
Můžu dát i do erotického klubu????
možná ano, možná ne (jak chceš)... dej to kam myslíš, je to první pokus o něco "vážnějšího"
Noe1: čekal jsem, že mě vy hadaři najdete, ale takhle brzo? Jak to děláte? Jsem newbie, takže jsem nevěděl, jak to tam dát sám...
Milan_D_Nejedlý
18. 08. 2004
Taky mám dojem, že ta erotika je až zbytečně popisná a jaksi prozaická.