Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKapka z nebe
24. 08. 2004
4
0
2147
Autor
Kecka_Ukecaná
KAPKA Z NEBE
Sedím, koukám na nebe,
Dívám se jak kapky deště padají,
Ty co žádnou starost nikdy nemají.
V tom vzpomenu si na tebe.
Jsi jako ta bezstarostná kapka,
Která úsměv na tvář mi navrací,
Ta která z temnot života do světla mě vrací.
Jsi malá bezstarostná kapka.
Spadla jsi jen tak z nebe,
Zchladila mojí hlavu
A mojí květině dala vláhu.
Procitám jen díky malé kapce z nebe ,
Té co mi tak připomněla tebe…
tadyto už je druhá básnička od Tebe, kterou čtu a mám z ní opět stejný pocit, jako z té předchozí - výbornej obsah, ale chtělo by to trošku učesat...nevzdávej to, držím Ti palečky!
Promiň, ale já už vážně nemůžu rým "tebe/nebe" ani cítit, takže prchám, než bych řekla (ehm, napsala) něco moc ošklivého :)) ale jinak dílko není špatné, talent máš holka, jen ho nezahazuj rýmy tebe/nebe/sebe apod., ju?
To se zlepší, jestli u toho vydržíš a začneš číst něco jiného než Karla Maye.... sice je to tak trochu jen taková říkanka, ale snaha by tu byla... a to se cení. Odpusť staříkovi, že milosrdně nelže, on není zlý :-)
Kecka_Ukecaná
24. 08. 2004
to je naprosto v pohodě *, nebo tip, nebo *t, nebo t je prostě tip, to je bodové ohodnocení, to nejvyšší, když se to někomu opravdu líbí :) já jsem tady asi od dubna, takže taky ne tak dlouho....jen klid.
Kecka_Ukecaná
24. 08. 2004Kecka_Ukecaná
24. 08. 2004
Moc ti nesedí rytmus...a většina rýmů je celkem banální...zkus nad nima příště víc přemýšlet, propracovávat...anebo zkus něco nerýmovaného...