Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrdce mé
29. 08. 2004
8
0
3412
Autor
I_v_a_n_k_a
Srdce mé se pomalu vyprazdnuje,
nikoho nevítá, jen se loučí.
Pláče slzy hořké nad ztrátou,
ztrátou velikou, přec tak malinkou.
Srdce mé již nevěří,
nedoufá a nezná....
Srdce mé se pomalu vyprazdnuje,
nikoho nevítá, jen se loučí.
... strašně strašně moc citlivé, jde vidět že je to psané srdcem .... až je mi do pláče, jak je mi to blízké.t*
I_v_a_n_k_a
20. 12. 2004
Pěkné, chápu to, ale vlásky byly lepší...
Nicméně mám pocit, že někteří tady nepochopili, že tohle je pouze hříčka, miniatura a žádná velká poezie
I_v_a_n_k_a
16. 10. 2004
Brzo zjistíš, že není třeba oplakávat žal... pravý básník (a to není z mojí hlavy) se pozná tak, že píše o věcech, které se ho netýkají tak, že to vypadá, jako by se ho týkaly... když tuhle větu přečteš dvakrát, opravdu dává smysl :o)
I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004I_v_a_n_k_a
01. 10. 2004
Někdy máme pocit, že jsme ztratili. Když se pak ohlédneme zpátky, zjistíme(možná), že nám bylo naopak dáno. Být s člověkem, kterého milujeme, byť jen chvíli, je krásnější a veselejší než ho minout. A měl-li nás doprovázet jen krátce na naší cestě tímto světem, a doprovázel-li nás, pak my bychom se měli umět loučit s krásnou vzpomínkou v srdci...
Zase - první sloka se nadýchla k pěkné básničce, pak to poněkud zklouzlo.
no to snad ani není možné... když už píšu, tak si to aspoň zkontroluji... nic neříkající, podprůměrné dílko... zkus si tady něco přečíst a pak se zamyslet nad tvorbou....
Pokud budu věřit tomu, kolik je Ti let... a věřím... tak ta básnička se mi líbí moc...
Ale, co to kecám...(!) od kdy posuzuji věci podle toho, kdo je jejich autorem... nebo dokonce… kolik je mu let... promiň…
Je krásná...(!) a ten konec...
"Srdce mé již nevěří,
nedoufá a nezná...."
tak ten je přímo brilantní... TIP*... a díky!