Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seloď
30. 09. 2000
11
0
7970
Autor
Bix
loď
loď svetov
loď dvoch svetov
loď dvoch odlišných svetov
odvial
odvial vietor
odvial ľadový vietor
do hlbín
do hlbín mora
do hlbín mora samoty
do
dovi
dovide
dovidenia
zbo
zbohom
Připadá mi to jako vlny, jako moře, každá další vlna je blíž .. a blíž,.. a pak se zase vrací... aby mohla znovu vyrazit.
Aneb mám ráda moře :)
Všechno je hezký. Máš nápad, má to tvar. A mám rád slovenštinu. Škoda toho,
čo se presralo vďaka niekol'kým percentám somárov...
tak a na túto básenku som zabudla........ pri prvej návšteve......
och aká somlen bola hlúpa**********
MaxipesFik28
24. 10. 2000Miroslawek
05. 10. 2000
jujky, asi jako Silvinka taky tuším, kdo se to tu skrývá:-))
ale tahle básnička mi hodně připomíná...bohužel
snad jen... i ve dvou odlišných světech mohou plout lidičky..ehm, totiž lodičky v příjemném přátelském duchu, možná ne zrovna stejnou cestou... občas se potkají, prohodí pár slov, podělí se o nové zkušenosti... a zase plují dál, do jiného moře, spolu s dalšími ... kteří usilují o stejný směr... a vítr pomalu slábne...
*!
bobotic: prosím... kritiky z arény mají být skutečný kritiky (nebo pokusy o ně)
Vítam Ťa na Písmákovi BIX :oP.
Dúfam, že sa Ti tu bude páčiť. Už viem kto si :o). Tá básnička je ako vietor. Ako taký pomalý nikdy nekončiaci vietor. A ako taká je vlastne plná nekonečných možností odpovedí. Potešila ma :o))))
Cítím vítr, mocný silný vítr, který odvanul naději...
A vidím vlny, velké, všezahalující vlny...
A mlhu nad mořem...
A Tebe...
cením postup, ale schází mi drsnější pointa (momentálí rozpoložení)
jinak líbí!
Je to o rozchodu dvou lidí ?
Celkemn dobré ale tím opakováním nějak rozvláčné a pomalé. Téma jest notně jednoduše zpracované