Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMughuh
Autor
Error
Pred cukrarnou bolo toho vecera fakt rusno. Padal jemny letny dazd a stromy sa pohupovali do rytmu nejakej africkej uspavanky. Po ulici sa premavali hordy roznych netvorov, krvilacnych sepii, mrozov, jednookych papagajov a co je este horsie, dokonca aj zopar blbych Rakusanov.
Muggugh si ani nevsimol, ze ma v chrbte vidly. Bolo mu vsetko uplne jedno. Citil sa podvedeny a vycerpany. Kracal po smiklavom chodniku a myslel na morske potvory. Dakedy v jeho zivote bolo tolko srandy, napriklad ako ked...no tak to nie, co ja viem, sak co ked to budu citat aj deti . Alebo vtedy na tej chate...ale to tu tiez nemozme nechat, jedine ze to skusis povedat nejak slusnejsie. Tak teda raz, ked ... hm nie, fakt to nejde no ale mozte mi bez ostychu verit. Muhgug si uzil svoje. Mal uctyhodnych 11 rokov a pomaly uz zacinal pomyslat na pohodlnu penziu v nejakych utulnych slnecnych katakombach.
Teraz vsak bolo vsetko inac. Muguhhov zivot sa zmenil na nepoznanie, odkedy jeho susedovi z brucha vyoperovali to kladivo.
Nastastie Mguguh nepatri k ludom, ktori sa len tak vzdavaju.