Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuse našeho klubu
09. 09. 2004
1
0
9464
Autor
KayTee
No prostě můžete diskutovat ;o)))
Ahoj!!! Zdravím všechny členy klubu Kouzlo Vesuvu! Jsem ráda, že tu s Vámi můžu být:) ... a moc moc se mi tady líbí. Díky KayTee!
Deve - Tvůj zájem mě moc potěšil... díky a vítám Tě v našem klubu :-)))
KayTee - díky moc :-)))
:o) Vesuvanko.. :o) děkuji moc moc moc.. a děkuji KayTee za znovupřijetí..:o)
MilanH
Milane, díky za optání.... dnes jsem byla v Ústí na jednání ohledně dálnice.
Pohled na Středohoří z vlaku byl úchvatný....
Etna - díky za milé zastavení a zdravíme Tě
Milane, vítáme Tě v našem klubu
Díky za zařazení mé etny do klubu:)
Tady se jí bude líbit:)!!!
Zdravím všechny členy!
vesuvanka> Omlouvám se, že jsem nenapsal něco víc - mám Kay v oblíbených autorech, tak dávám najevo, že jsem se stavil. Teď jsem si přečetl i záměr klubu ( úvodník ) a přijde mi to moc milé ( mnohem víc než moje návštěva tady :-)).
Kay - jseš skvělá holka - doufám, že to nebude blbý, když Ti tady nechám TIPík :-))
TIP
Možná to není potřeba, ale - slušnost to je ( aspoň podle mě ) - takže tak.
Jakpak se máš? Koukal jsem, že's četla moje nové dílko - a - i když's tam po sobě nic nenechala, dík, že sis udělala časík :-)
Creas: můžeš si prosím kliknout v klubu na: Stát se členem?
Jinak Tě nemohu zařadit ;o))
KayTee,
Adelan má zájem být členem našeho klubu,. Prosím o její zařazení, já to ještě neumím.... Díky
Milan_D_Nejedlý
14. 09. 2004
tenhle klub byl krásný nápad, nejen kvůli kráse hor, sopek a vulkánů - ale hlavně kvůli Vesuvance, která svoji lásku a obdiv k těmto přírodním krásám dokáže přenést i na nás...... ráda do klubu něčím přispěju....
vesuvanko: dobře vytvořím nové kategorie - jinak je můžeš vytvářet i Ty...
Jo a výčet děl, které byly smazány se smazat nedá...to je tam automaticky
andromeda - díky moc za návštěvu a milá slova. Budu se těšit...
KayTee -
díky moc, i za vytvoření kategorie, to ještě zatím neumím a právě ta smazaná dílka zařadím do jiné kategorie
I když aktivně asi do klubu nepřispěji, jako čtenář se do něj rád hlásím.
Katty...tak ty jsi osobně poznala ves...závidím...je to okouzlující bytost i tady a co teprve ve skutečnosti...jsem ráda, že může ves cítit, jak je oblíbená, a že vše, co tady dělá..své verše, popisy krás sopek i naší přírody, pohlazení v kritikách u dílek jiných autorů...že to všechno má smysl, a že tu pro spoustu z nás její přítomnost hodně znamená...nejsem členem žádného klubu, ani jsem o žádném členství nikdy nepřemýšlela, ale tady prosím o zařazení, protože to beru jako podání si ruky s někým, koho mám velmi ráda, ačkoli ho osobně neznám...a Tobě, Katty, děkuji...sopečná princezna si zaslouží svůj zámek*
Craerassy,
díky moc za milá slova a ocenění, které si snad ani nezasloužím a za vstup do našeho klubu...
KayTee, jsem Ti moc vděčná za založení klubu...
KayTee
tak jsem se zatím naučila vkládat do klubu díla a několik jsem jich tam přidala, ale pak jsem si všimla, že v kategorii Kamínek z Vesuvu jsem uvedena jako autor , a tak jsem měla pocit, že tyto básně by měly být v nové kategorii, ale já ji zatím ještě neumím vytvořit - a ještě asi bych měla všechny autory zřejmě požádat o svolení, zda mohu jejich dílko zařadit do klubu. Uvědomila jsem si to, až když už dílka byla zařazená, a tak jsem je prozatím smazala. Docela bych byla ráda, kdyby v seznamu dílek se dal smazat výčet děl, která byla smazána, protože je zase moc ráda zařadím, ale zřejmě do jiné kategorie. A pak jsou tu díla věnovaná jiným sopkám, které by měly mít asi svoji souhrnnou kategorii.
Proto bch Tě ráda poprosila o vytvoření nové kategorie, která by byla i pro další autory. Předem moc děkuji
Cannisha
díky za milá a hřejivá slova, moc potěšila. A já Tě zdravím a vítám v našem klubu...
Milan_D_Nejedlý
díky moc, to je pro mě velká pocta...
KayTee - já Ti moc děkuji za tento klub, mám velikou radost a vítám nové členy - Milana_D_Nejedlého a cmukinu....
a ráda uvítám další nové členy....
Milovníci ohnivých hor (i těch vyhaslých), skal, kamenů - a života na nich.... teším se na Vás
vesuvanka
Hele o co jde v tom klubu - ja bych se pridal vzhledem k tomu ze sem mel na vysoky geologii tak muzu ne :)
Milan_D_Nejedlý
09. 09. 2004
machal -
díky za zájem, bude nám potěšením, když něčím přispěješ.
Jde vpodstatě o všechno, co se týká sopek, sopečné činnosti, hornin, života na sopkách - květena a živočichové vyskytující se na svazích sopek, může to být báseň, proza jakákoliv - třeba i zážitky ze zájezdu na sopky, ale i z výletu z našich vyhaslých sopek. A může to být třeba i příspěvek o umění vztahujícímu se k sopkám - např. malíři (např. u nás Emil Filla maloval České středohoří), básníci, - nebo odkaz atd.
Snažíme se o popularizaci sopek a sopečných oblastí, jejich oslavu...ostrovy vzniklé sopečnou činností jsou základnami pro život....
Takže náš klub nabízí široké pole působnosti.... a všichni zájemci jsou srdečně vítáni
Milan_D_Nejedlý
díky za příspěvek. Jak píši machalovi, pole působnosti v klubu je široké. Vůbec nevadí, že na to nepůjdeš vědecky - uvítáme Tvůj pohled z estetické stránky...Jsem potěšena Tvým vstupem do klubu .