Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNekřičte! Proč tolik křičíte?
04. 10. 2000
6
0
4172
Autor
Kangi
Tak dnes se již nezbavím té trhliny v mozku, víte?
Již nikdy se nezbavím té potřeby chodit bosý nočním městem a křičet, že láska je vražda, víte?
Nemůže se podívat na jinou ženštinu, protože mi každá připomíná něco z Vás, víte?
Odvracím zrak raději do druhého kouta a za zády slyším kousavé poznámky, že jsem teda asi teplej, víte?
Už třetí týden čtu tu Vaši knížku, ale jsem pořád na první stránce, protože nerozumím ani slovo z toho vašeho zkurvenýho jazyka, víte?
Už skoro měsíc spím v tom zatuchlém spacáku a to jenom proto, že jste v něm na několik chvílí složila to svoje andělský tělo, víte?
Nekřičte pane! Proč tolik křičíte?
Přece nechcete zase platit rámusenku tak jako včera a předevčítem
tak jako posledních třiadvacet nocí?!
sakrapracetosnadnenimozny. asijetopravdaatakprobohaprestantekricetpane! anatenpitomejlampionovejvecerpujduabudubdely...
AdaMM
Slunce : předkritik je člověk, který tu báseň kritizoval předemnou :-)
Víš o tom,že jsem uchvácena?
Nevím,jestli to je tím,že jsem dnes poněkud zjihlá,ale myslím že snad ne...
Zkrátka je to proto,že jsi asi vážně opravdu DOBREJ!!!!!!!!!!!!!!!
Zase se neudržím......TIP
Miroslawek
04. 10. 2000Miracleion
04. 10. 2000
Jen tak dál, tohle je dobré, jen na prologu mi něco zavrzalo, asi mi nešel dohromady s tím příběhem pod ním.